welke kleur past bij paars!

zelf kwam direct ook lichtblauw eventueel metallic in gedachten.... volgens mij is dat een lekker frisse combi.
Maar ook zilver  (en daar is ook genoeg van/ mee te krijgen), lekker chique.

Bij een meisje zou je natuurlijk voor roze accesoires kunnen gaan, maar dan moet je het maar net willen weten anders moet je met die dingen wachten tot na de bevalling...

Oh ja creme kleur kan toch ook voor allebei wel?

groetjes,
Marije

Hoi,

Limoen groen past heel mooi bij paars. En ik vind dat dan zowel bij een jongen als meisje kunnen (die combi).
Wanneer je weet wat het word kun je het verder aankleden met specifieke assocoires.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik (diep/donker)paars helemaal geen deprimerende kleur vind hoor en mijn ervaring is dat kindjes juist van kleur houden omdat ze dat kunnen onderscheiden. Ik zou de inrichting met de meubeltjes wel neutraal houden wit/creme ofzo anders kom je elke keer binnen in een kermis haha is natuurlijk ook wel gezellig.
Sucses en geniet van je zwangerschap.

Groetjes Louise

ik heb ook een paarse wand op de babykamer. Mijn meubeltjes zijn wit en ik heb het verkleedkussen en dekentje in antraciet en de assecoires zilver.   Ook heb ik enkele lichtgrijze spullentjes.
Het is niet een heel kleurig geheel (wat sommige mensen liever wel hebben.) maar het is lekker rustig en sjiek.
Ook bruin en houte spullentjes staan er leuk bij!

Bij ons wordt het paars met grijs..of eigenlijk grijs met paars. Ik ga voor een lichtgrijs en wat donkerder paars!

Succes, ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes

hoi dames

wat een leuke reacties, erg bedankt, want we zijn eruit
we gaan op de donker paarse wand, iets van een grote cirkel/ster maken in het metalic blauw/licht blauw.. hierin ga ik met verf/ sticker Slaap kindje slaap zetten.
verder gaan we het aankleden met blauw en groen.

erg bedankt.. door jullie heb ik de kleuren gevonden
en als het dan nog een meisje word.. kan natuurlijk nog alle kanten op, dan gaan we het aan kleden met lime groen, en fuchia roze.

groetjes simone

Terug
Bovenaan