welke kleurtjes hebben jullie in de boom ?

Al jaren heel braaf ecru met bruin. Een paar bruine ballen hebben nog wat goudkleurige versiering erop.

Als extraatje een guirlande om een groot schilderij. Daar hangen ook een paar kleurige kunstwerken van Thom en Danae in.

Groetjes, Cathy

Onze boom is echt een ratjetoe.

Donker roze en witte slingers erin.
Met dito kleur ballen, maar we vonden nog blauwe ballen van jaaaaaaren geleden, dus die hebben we ook in gehangen. (hoezo kitch)
Er hangen ook plastic diamanten in, die heeft Merel vorig jaar uitgezocht.
En 4 witte vogeltjes hahahaha.

Zaterdag mag Merel weer een bal/versiering uitzoeken.(doen we ieder jaar)
Thomas krijgt dan een kerstbal met: baby's eerste kerst erop. Die hebben we toen voor Merel ook gekocht.

Ach het staat erg gezellig, daar gaat het toch om!
Als de kinderen ouder zijn doen we wel een eigen versierde boom maken.

Wij hebben 3 bomen,.. een hele grote (+- 2.15 m) en twee heel kleintjes.

In de grote boom hangen cremekleurige, smoke grijze en heel donker aubergine kerstballen (bijna zwart). Hier hangen dan nog kleine grijze kerstmannetjes in en houten roze sterretjes en wat kleine witte vlindertjes... heel mooi :)

Die andere twee boompjes zijn voor Gwen en Kay en hebben ze ook zelf mogen versieren. Daar zitten kerstsokjes, bungels (super de boer sleutelhangers) en zuurstokjes in en meer van dat spul in. Ook staat er zo'n klein dorpje omheen met huisjes met lampjes erin, heel gezellig! Daar mogen ze aankomen en mee "spelen".

Wat een gezellige tijd is dat weer he..

Esmé mv Kay en Gwen

Wij hebben ook geen kerstboom, nep vind ik te nep en echte boom teveel rommel geven.
Vind het optuigen ook zo'n gedoe.

Maar we hebben wel de kamer gezellig gemaakt:
Zodra het donker begint te worden, gaan er kaarsen aan.
Verder een schaal op de eettafel met rode/zilvere/witte/helder glazen kerstballen met een waxinelichtje erbij.
Aan het raam heb ik 3 slingers met dezelfde kleur kerstballen (keer in een home tijdschrift gezien). De kerstballen zijn in verschillende formaten en op de schaal liggen er lekker veel.
We hebben een glazenvaas met kerstverlichting erin en een zelfgemaakte kerstster voor het raam, gemaakt op kinderdagverblijf.

Wij hebben alles rood met zilver
En een zilvere ster als piek.
Wij hebben een echte boom, een mooie met dikkere naalden, die niet zo snel uitvalt Mooie kleine witte lampjes erin.
ook heb ik ouderwetse poppetjes erin hangen van tin...supermooi, dat zijn engeltejs in allerlei vormen
ik vind een kerstboom geweldig sfeervol
ik hou van een ouderwetse stijl

Voor de kinderen heb ik een houten boompje staan, met gekleurde lampjes erin
Hier zitten allemaal kinderballetjes in
Kerstmannetjes, sneeuwpoppetjes, ballen met belletjes erin enz. Ook superleuk

Verder hebben wij het kerststalletje staan.
Zonder kribbe...die wordt altijd volgens traditie op 1e kerstdag erin gezet, omdat dan kindje jezus geboren is.

De avond voor kerst gaan wij naar de herdertjes mis.
Omdat Sam mijn oudste dit jaar zijn communnie heeft gedaan, zingt dat groepje met de herdertjes mis.
Leuk dus.

Iedereen een fijne kerst
Pascal

Terug
Bovenaan