welke kleurtjes hebben jullie in de boom ?

Wij hebben een klein boompje dit jaar, ongeveer 1.50m.
Uiteraard hangen er lampjes in. Goudkleurige, bordeau-rode en bruinige mat en glanzende ballen. Slingens, Kerstspoppetjes van de Efteling, van die houten ouderwetse poppetjes en van die rood met witte zuurstokdingen. Een zooitje dus, maar wel gezellig, hahaha!!

Groetjes, Marieke

Wij hebben een boom met rode en zilveren ballen erin. de kerststal staat eronder en voor de kids heb ik de dickbruna kerststal staan. Daar kunnen ze mee spelen.
Verder heb ik kerstverlichting op het dressoir met daartussen kaarsjes in stervorm, en kerstballen (van dat gebroken glas (craccelé, uh schrijf je dat zo?). verder heeft mijn man nog kerstverlichting in de achtertuin gehangen.
Ilse en Stan vinden het prachtig. Ilse: "mama, het glittert mooi hè?" Alles wat glimpt en blinkt vindt ze geweldig.

Leuke en gezellige tijd!

Liefs Jeske

alle kleuren kerstballen (tot tevredenheid van de dames) en zilveren slingers....
Een heerlijke, vrolijke verzameling in een boom van 1.70 uit ons bos (met toestemming natuurlijk)

Gezellige tijd dit!

Liefs Renske

Melde dat we geen kerstboom hebben, maar we hebben we wel 1, van Dick Bruna, vorig jaar van de boewinkel Bruna. Toen kreeg je bij aankopen van die kleine winternijntjes.
Ik heb ze allemaal verzamelend en de boom gekocht.
Onze dochter vind hem gewelig en heeft alle Nijntjes-Nina's, Boris en sneeuwpop, pinguin enz enz erin gehangen.

Groene, bruine en beige ballen, mat en glanzend, 2 rode kerstballen (heeft Ivar uitgezocht), kerstkransjes en rendiertjes/sneeuwpoppetjes. Goudkleurige slinger. Groene glittersterren.

Jaja een beetje een allegaartje maar wel mooi!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan