Welke kwaaltjes hebben jullie?

Zoals de titel zegt welke kwaaltjes hebben jullie?
Ik heb echt nog maar minimaal last van kwaaltjes.
Ben iets vermoeid,af en toe een weeig gevoel dus niet echt misselijk. Wel veel lasr van vaak plassen. Soms 2x per nacht bed uit grrrrrr. En de meest erge op dit moment is haar uitval. Vooral als ik net me haren heb gewassen, baal daar echt van

Hier ook nog weinig klachten.
Wat vermoeider, soms mijn lenzen niet meer kunnen verdragen (ook bij mijn eerste last van, anders nooit). Verder eigenlijk nergens last van.

Moe, moe, moe. Ik zit om 10 uur al te gapen dat de tranen mn ogen in springen. En mn borsten zijn giga gevoelig, pijnlijk zelfs... En idd dat weeige gevoel, misselijk mag ik het niet noemen maar fijn is anders. Ik eet ook kleinere porties.

En sinds drie nachten idd 's-nachts plassen. Maar dat kan ook komen omdat de jongste erg aan t spoken is en ik daar wakker van wordt.....

Haaruitval heb ik helaas al 10 jaar giga last van dus als dat al erger zou worden zou het me denk niet eens opvallen. Ik merk wel dat het na het wassen supersnel weer vet en zwaar is.....

Hier vooral MOE! en veel naar het toilet rennen om de blaas te legen. Niet dat er dan een grote plas komt, meestal een kleintje maar deze duwt wel. een beetje verstopt (obstipatie) dat ook. En sneller buiten adem als we de trap op gaan voor de dreumes zijn luier/slaapje.

Verder lekker rustig hier overdag, totdat ik 's avonds mijn BH uit doe! Auwtshj!

Hihi allemaal ongeveer hetzelfde. Ik ben gelukkig niet meer zo misselijk maar eet niet zo veel. Vermoeidheid gaat ook wel goed zeker in vergelijking met vorige keer. Ook borsten zijn wat gevoelig. Maar vooral dat ik echt overal om kan janken

Gruwelijk moe(word zelfs niet actief van een bord spinazie), misselijk(met vlagen), geen eetlust, hele dag door dorst, last van buik,borst en darmen (opgeblazen gevoel)en geestelijk zo labiel als maar kan.

Terug
Bovenaan