Welke kwaaltjes hebben jullie?

Ik heb weinig klachten tot nu toe, Ik merk met sporten dat het me momenteel meer moeite kost, ben sneller buiten adem. Ik slaap slecht en ben daardoor behoorlijk vermoeid aan het raken, raak sneller geïrriteerd.
Maar goed, beter zo dan heel misselijk en overgeven.

Wat grappig om dit allemaal terug te lezen! Vooral wel hetzelfde! ik herken inderdaad ook de vermoeidheid.. lig erg vroeg in bed.. ben sneller geirriteerd en wordt sneller boos om achterlijke dingen, minder eetlust en net zoals dromertje87 zin in vette hap.. en sinds vanochtend ook misselijk..... blehh.. wat een rotgevoel..

Ik heb nu sinds n week erg veel last, en t liefst wil ik deze weken verder spoelen.
Ik zet sinds n week mn wekker kwartier eerder zo dat ik eerst even vn me misselijkheid af ben, heb al crackers bij bed liggen zodat ik eerst n hap neem voordat ik eruit kom. Kan niks van beleg meer eten, bij koelkast open doen heb ik al geen trek meer en sta ik al te kokhalsen, ik ben 3u na uit bed misselijk, en savonds na het eten tot ik naar bed ga, ik wordt gewoon moe van mezelf!
Avondeten gaat r goed in , alleen met klaarmaken sta ik ook weer te kokhalsen. Verschrikkelijk! Mn borsten doen niet meer zo pijn en kan r gewoon weer op mn buik slapen:) verder loop ik ook hele dag naar de wc voor mn blaas te legen, snacht 2 of 3x. Mn stoelgang is niet normaal ben ondertussen nu al 6 dagen niet geweest dus heb n opgeblazen gevoel.
Verder gelukkig niks maar dit is al meer dan genoeg! Pff

Nou ik moest het net nog wel zeggen, net hier mn berichtje getypt. Dacht even n glas optimel pakken en n boterham. Voordat ik t allemaal gepakt en gesmeerd had, al snel naar de wc , overgeven.. Nu 4 a 5 x weggeweest. water komt er ook meteen weer uit . Dus heb mn boterham maar weer weggegooid. Optimel wel op, is r ook weer uit.

Nu is t kokhalsen overgegaan in overgeven. Pff.

Hier niet zo heel veel last 's ochtend een beetje een weeïg gevoel, grote borsten (niet pijnlijk), moe en moeilijk naar de wc kunnen. En volgens me vriend af en toe wat snel op mijn teentjes getrapt.

Heel erg MOE! En ik eet ook kleinere porties en meer geregeld over de dag heen. En tranen...., moest zelfs janken toen ik een stukje van Barbies baby zag, van de week op tv..... hoe erg is dat ;-)!

En voor de rest voel ik me prima! Sporten ben ik wel sneller buiten adem, dus doe ik het daar even qat rustiger mee. En heb de knoop van mijn spijkerbroek al open, begint al wat te strak te zitten!

Terug
Bovenaan