Welke kwaaltjes?

Ben altijd weer nieuwsgierig waar jullie nu allemaal last van hebben (of misschien wel van helemaal niets?). Ik heb het allemaal maar weinig, hoor, maar toch al een klein lijstje :
- vermoeidheid
- vlagen van misselijkheid
- matige eetlust, snel vol zitten
- obstipatie
- af en toe zwaar gevoel borsten
- vaker plassen
- maagzuurbranden
- opboeren

Eigenlijk is het (afgezien van mijn borsten en nog normale reuk) hetzelfde als bij mijn eerste. Bij jullie ook?

Groetjes, Karin
5+2 wkn

halloooooooootjes,

HELEMAAL NIKS!!!! hahahahaha zegt genoeg he! maar gister nog gestest en nog steeds superpositief hoor!! mischien komt het nog, maar bij mijn 1ste had ik ook nergens last van de gehele zwangerschap eigenlijk!

succes allemaal

knufffffffffff sweety

Nou Sweety.. dat is opzich wel relaxt als je nergens last van hebt!

Ik heb ook nog niet heel veel verschijnselen. Beetje last van gevoelige borsten ('s nachts erger dan overdag), (heel) snel geïrriteerd, niet veel eetlust, opboeren.. maar het is allemaal niet storend, het lijkt nog een beetje op de achtergrond allemaal.. haha

Hoi hoi,

Nou mijn lijstje is:

- misselijk in vlagen (met name de hele dag door, dus niet specifiek in de ochtend)
- gevoelige borsten (heb al cup G en als ik dan lang gezeten/gelegen heb en ga staan, voel ik ze goed!)
- lekkere trek
- snel vol na eten
- warm (mijn hoofd gloeit de hele dag)
- opboeren
- windjes laten (sorry hoor )
- wat dikkere voeten, vocht?

Nou dat was het wel geloof ik!!!
Maar ja het is voor het goede doel he?

Kus Vlinder

Hallo zwangere dames,

ik heb nu al dat ik niet meer lekker kan zitten alsof t ook een beetje opgezet is aan mijn bovenbuik (net onder de borstkas) zeg maar en liggen doe ik liever op de zijkant dan op de rug.
s morgens sta ik dood en doodmoe op maar gelukkig krijg ik in de loop van de dag
meer energie( moet ook met groot gezin) om een uur of zeven kan ik mijn ogen niet meer open houden em moet ik ook echt stoppen met alles om te rusten en vroeg slapen,
makkelijk wordt t niet denk ik, maar WEL de moeite waard... TOCH.

Hoi!

Fijn om meiden te treffen die nog even vroeg zijn als dat ik dat ben. Tenminste...ik denk dat ik nu 5 weken zwanger ben. Dat zegt de huisarts, maar ik kan het zelf (zelfs na 6 testen van drie verschillende merken, kruidvat was trouwens duidelijker dan clearblue) nog niet geloven. Huisarts zegt dat ik blij mag zijn. Woensdag doen we extra controle omdat ik voor een chronische aandoening onder behandeling ben en het dus belangrijk is zeker te weten dat ik zwanger ben.

Het is voor mij de eerste keer en ik voel:

-gespannen borsten met lichte pijn binnenin
-hoofdpijn voorhoofd
-veeeeel plassen en drukgevoel op blaas
-duizelig/warrig
-prikkende ogen alsof ik in de zon kijk (droog denk ik)
-prikkelbaar en erg emotioneel
-moe
-en het rommelt in mijn buik :)

Ik had nog geen dikke vette streep, plus maar huisarts vond test duidelijk genoeg. Die van de kruidvat was blauwe duidelijke maar dunne streep en clearblue lichte plus. In beschrijving van clearblue stond dat dit een positief resultaat is en dat niet iedereen hetzelfde gehalte zwangerschaphormoon heeft.

Wat denken jullie? Zou ik dan toch misschien zwanger zijn?

Groetjes

Ik heb vooral aan het einde van de dag/avond last van een opgeblazen gevoel. M'n buik zet dan gewoon uit (darmen) en m'n broek zit strak. Terwijl er 's ochtends echt nog niets aan de hand is. Heel vervelend, maar herken het nog van m'n vorige zwangerschap. Verder nog helemaal geen kwaaltjes. Ik slaap zelfs beter dan voorheen (misschien doordat ik zo moe ben....). Ben m'n eerste begon de misselijkheid rond de 7 weken. Ik hoop dat dat deze keer weg gaat blijven....
groetjes,
Kipling

Hey meiden,

Hier eigenlijk alleen maar moe, verder weinig kwaaltjes. Soms lijkt het of m'n buik wat in protest is als ik veel gedaan of getild heb. Ben hierdoor best onzeker, omdat ik tussen m'n beide meiden 2x een miskraam heb gehad, maar ja we gaan maar van het positieve uit hè?

Groetjes en alvast een fijne zonnige zondag!

Terug
Bovenaan