Welke kwaaltjes?

Hallo dames,

Ik merk eigenlijk ook nog niet veel... Soms heb ik wat krampen alsof ik ongesteld zou moeten worden, maar niks heftigs ofzo. Ik heb wel het gevoel dat als ik in de spiegel kijk ik er beter uitzie!! Klinkt misschien raar, maar in ieder geval mooi meegenomen... Ik denk ook nu al dat mensen aan mijn gezicht kunnen zien dat ik zwanger ben, maar goed dat kan ook allemaal fantasie in mijn hoofd zijn....

Ach ja, we wachten gewoon geduldig af...

doei! franka

Nou meiden hier komt mijn lijstje:

NIKS
het is dat 2 testen zeiden dat ik zwanger ben anders zou ik het echt niet eloven!

Ok, soms een beetje krampjes in de buik, en de tranen komen ook wat gemakkelijker maar als dat alles is...   Ja ik moet geloof ik ook vaker naar de wc.

Van mijn eerste was ik 3 maanden misselijk, met een paar van die droge crackertjes naast mijn bed ging het dan wel. Toen had ik ook erg last van pijnlijke borsten maar nu dus niets.

Succes voor de meiden die wel al die klachten hebben!!! Meestal is het na een paar weken over

Groetjes Moon

Nou ik ben dus pas 4 weken bijna.
Maar heb onwijs veel kwaaltjes.. erg vervelend!

Ik heb hele erge last van buikpijn
Pijn in me onderrug de hele dag door,
Kramp in me benen (vooral savonds)
pijn in me heupen
heel erg moe
en vaak duizelig

Pas in het begin hebben de meeste toch niet al zoveel kwaaltjes? of is dit wel normaal en hebben meerder mama's dat?

Liefs

Halloo...

Ik heb eigenlijk al een geruime tijd last van opgezette en pijnlijke  borsten, dat zelf mensen zeggen goh wat zijn je borsten gegroeid,   verder valt het eigenlijk nog mee. wel veel moe en veel naar de wc. verder mag ik niet klagen hoor . ben allang blij als dalijk alles goed blijft gaan

Poekiemuisje, volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor! De dikte van de lijn zegt alleen iets over de hoeveelheid hormoon in de urine (dat wordt met de dag meer). Een lijn is een lijn!

Hallo dames, haha grappig hoor een lijstje met al onze kwaaltjes. Ik ben soms een beetje misselijk, heb vooral rare gevoelens in mijn buik, moet veel plassen, last van mijn onderrug en een beetje stemmingswisselingen.
Dat laatste vind ik vooral ergggg irritant. Wil je blij zijn omdat je zwanger bent, loop je de hele dag sjagie rond...blehhhh!!!
Ach ja, het is voor het goede doel toch!?

hoi hoi,

zo te lezen heeft iedereen wel ergens last van, nou ja last het hoort erbij toch?
Zelf ben ik erg moe en heb zeer pijnlijke borsten soms wat misselijk. Soms is het lastig die kwaaltjes maar je weet waar je het voor doet.

succes iedereen met de kwaaltjes!

Terug
Bovenaan