Welke luieremmer?

Welke luieremmer hebben jullie? Wij hebben de nappy wrapper maar vinden het een onding, We zoeken iets waar gewoon een deksel opzit en waar je een zak in kan doen die je einde van de week leegt. Wie heeft er tips?
 
hoi hoi,

Wij hebben de angelcare. Daar doe je een vulling in met een soort zak en daar vallen de luiers in. Het voordeel vind ik is dat je die vieze luiers niet ruikt. Wij hadden in het begin gewoon de luieremmer wat je bij de baduitzet krijgt maar dat stonk zo. Aangezien onze meid aardige poepluiers kan produceren en dat wel drie keer per dag vind ik de angelcare echt perfect.

Succes ermee
Groetjes Anninas
 
Wij hebben een emmer van Prenatal. Er zit zo'n klik deksel op. Je kan met bijv. je voet de emmer openen. Wij gooien de inhoud iedere dag weg. De geur blijft in de emmer. Prima ding.
 
Hoi,

Wij hebben inderdaad zo ´n hele simpele emmer met deksel ja ja en handvat hahahaha....maar je kunt hier gewoon een zak in doen, en de geur blijft lekker in de emmer hangen! Tja je moet hem wel vaker verwisselen hoor de zakken, die stinken dan echt een uur in de wind.
Succes.
 
Wij hebben de diaperchamp, waar je gewone pedaalemmer zakken in kunt doen, maar waarbij de geur toch 'binnenblijft'. We zijn er zo tevreden over dat de kinderen er nu elk een op de kamer hebben.
 
Hai allemaal,

Wij hebben gewoon een simpel klein vuilnisemmertje met deksel gekocht bij de blokker. Elke dag verschonen we de zak. Volgens mij is dit een stuk goedkoper  en je ruikt helemaal niets.

Groetjes
 
Wij hebben ook de nappy wrap. Maar wat je ook kan doen gewoon de vulling eruit een zak erin stoppen en dan werkt het gewoon prima. Koop soms maar een vulling, want vind het opzich wel handig. Maar ook duur!
 
Wij hebben een gewone simpele luieremmer van de babydump met Teigetje :). Pedaalemmerzak erin, deksels er elke keer weer goed opdoen en je ruikt niks.
Groetjes Baukje
 
Terug
Bovenaan