Welke luiers gebruiken jullie??

Nog een vraagje...
Ik gebruik eigenlijk altijd pampers of huggies, maar andere luiers zijn eigenlijk veel goedkoper. Heeft iemand ervaring met bv Albert heyn of C1000 luiers. Of Kruidvat, Europrofit, Lidl Je kan het zo gek niet verzinnen of de winkel verkoopt eigen merk luiers.
Ik hoor het graag...

Groetjes van michelle
 
hoi,
ik gebruik zelf de luiers van kruidvat waar ik heel positief over ben mijn zoontje drink over dag soms bijna een liter en zijn luier is nog nooit doorgelekt overdag ik verschoon hem zo`n 4x per dag.
na een hele nacht slapen is hij bom vol van de urine en als er poep bij zit dan komt het wel eens voor dat zijn pyama broekje een beetje na is maar dat komt ook omdat hij `s nachts of `s ochtens vroeg een hele fles limonade opdrinkt 150ml. kortom ik dweep met de luiers van kruidvat.
goekoper als huggy`s want er zitten meer luiers in.

gr moni
 
hoi,

ik gebruik c1000 luiers.
ik vind ze  net zo goed als de pampers.
ik heb de kruidvat geprobeerd maar die vond ik niet zo prettig.

je zou gewoon eens wat moeten proberen, maar eerlijk gezegd vind ik die dure luiers nergens voor nodig.

groetjes Carli
 
Hallo,
Ik gebruik of luiers van de Lidl of van het Kruidvat. Dat vind ik voor onze dochter de beste luiers. Ik gebruik nu op het moment Huggies, maar daar ben ik niet over te spreken evenals Pampers. Het probleem bij deze luiers is dat ze snel klammig worden aan de buitenkant als ze veel geplast hebben en dit heb ik bij de luiers van Kruidvat en Lidl absoluut niet. Bij de luiers van de Lidl zit er ook een urine-indicator op.
Groetjes Daantje (mama van Michelle bijna 9 mnd)
 
Hoi,

Ik denk dat je gewoon eens verschillende moet proberen. Heb ik ook gedaan aan het begin gebruikte ik pampers. Ik heb kruidvat, lidl, aldi en europrofit geprobeerd.
Nou met de kruidvat luirs kan ik Daan 2x op een dag schone kleren aan doen want die sluiten bij hem niet mooi, met al gevolg alles en vies idem dito met de lidl luiers.
En de luiers van de aldi was ik over het eerste pak zeer te spreken, maar het 2e pak ook weer bal mat nat uit bed halen, maar geen 2x per dag.
En dan de europrofit nou geen klachten over doen bij Daan prima hun werk, sinds ik die gebruik ook nog een keer da en super de boer luiers gepobeerd, de da bevielen niet en de super luiers wel.
En het voordeel van de super de boer luiers is die zijn net iets groter, dus als Daan dadelijk de europrofit midi niet meer aan kan ga ik eerst tijdelijk over op de super de boer midi.
Maar nogmaals ik denk dat je zelf uit moet proberen wat je het beste bevalt, want iedere luier sluit weer anders aan en ieder kind is anders gebouwd.

In ieder geval succes met het proberen van de luiers.

Groetjes Saskia
 
Hoi,

Ik gebruik juist wel Pampers en Huggies. Duurder? Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding en ik ga heus niet de hele stad door. Laatst bij AH drie voor de prijs van twee. Of bij Etos een grote doos (twee pakken) met veel korting. Ik heb wel andere geprobeerd, maar vind deze echt het fijnst.

Groetjes,
Machteld
 
Hoi,

Ik word soms echt werkelijk kriegel van die luiers.
Mijn dochertje zit onder de maat met gewicht. En hangt nu overal tussen in.
Heb een tijdje pampers gebruikt. (zijn echt veel duurder ook al zijn ze in de aanbieding)
Maar dat paste niet meer. Dan lekte ze door de ene maat was te krap de andere veel te groot.

Daarna kruidvat, doorlekken.
Aldi, doorlekken.
liddle, ging goed alleen niet in de buurt hier.
da, doorlekken.

Nu uitendelijk heb ik de luiers van de etos die zitten bij haar perfect geen nat kind meer en ook niet na het slapen gelukkig.
En voordeel vind ik dat je zegels kan sparen en dan een gratis pak luiers kan halen voor de zelgels.

Uit nood van de week luiers van da gehaald na een lange tijd. en ja hoor na het eerst slaapje was mevrouw al weer door gelekt tot op het matras.

groetjes
 
Terug
Bovenaan