Welke luiers gebruiken jullie??

Hallo,

Zoveel kinderen zoveel favoriete luiers...

Ik gebruik voor mijn zoon van net 2 en voor mijn dochter (geboren 20-05-2005) Kruidvat luiers en die bevallen mij perfect, ik wil niet anders...

Groetjes
Sylvia
 
hoi hoi

ik gebruik huggies voor mijn 2ling en ik vind ze het fijnste
ook kruidvat luiers zijn fijn
ik heb een keer luiers van de ah gehad en ik vond ze verzelijk veel te dik en stug en lekken door niet normaal.
ik hoor ook van veel mensen dat de luiers van de lydle goed zijn maar ik wil ze wel proberen maar ik kom elke keer weer terug bij huggies omdat ik merk dat de baby's ze ook fijn vinden en ze kunnen er de hele nacht mee doorslapen.
huggies zijn ook goedkoper dan kruidvat luiers
huggies zijn 8,99   en kruidvat 9,99 en als je een 2ling hebt scheelt dat best veel

groetjes kristel
 
Hoi,

Wij gebruiken pampers omdat ons meissie smalle billetjes heeft past dat bij haar het lekkerst. Huggies vind ik qua pasvorm niet lekker bij haar zitten en bij de Kruidvat en DA reageerde ze allergisch met een hele rode huid. Terwijl ze eigenlijk nooit luieruitslag heeft. Succes!
 
Hi,

ook ik gebruik pampers. we kopen ze bij macro en is niet duur, zijn dan net zo duur als de kruidvat. Ik vindt de pamper wel beter, helemaal met dit warme weer, ze zijn nooit zo zweterig. Huggies en DA heb ik wel is gebruikt, vondt ik niets.  We hebben nooit last met doorgelekte luiers maar ik verschoon altijd op tijd (vaker dan 4 keer per dag, dat vindt ik persoonlijk erg weinig), en hij heeft ook nog nooit last gehad met luieruitslag.

Groetjes,
Lia
 
hoi,
hier nog zo'n fan van de kruidvat luiers!
ik heb ook pampers gebruikt maar die vielen kleiner uit en zaten veel strakker.
wat ik bij die van kruidvat zo fijn vind is het soortvan elastiek aan de achterkant waardoor ze meerekken en makkelijker aan te doen zijn.
toevallig heb ik vandaag c1000 luiers gekocht want die waren in de aanbieding. ik heb ze in het verleden ook wel eens gehad en toen bevielen ze ook wel redelijk. nu is mijn zoontje ruim 8 maanden, dus kijken hoe het nu bevalt.
groetjes helma
 
hallo mama van renzo,

ik heb heel wat luiers geprobeert,
ik vind die van de Lidl er goed en van de ah ook!
europrofit vind ik niets die zijn erg dun en had zelfs bij een kleine plasluier nog wel, dat de luier vaak doorliep!
die van lidl en ah heb ik nooit probelemen mee gehad zelf als ze lang aan zijn, zoals de hele nacht en dan bedoel ik al gauw 10 uur lang.
verder vind ik die van het kruidvat niet slecht maar een beetje rare pasvorm, maar zeker niet slecht.
die dure luiers van pampers of huggies zijn niet zozeer nodig hoor.
trouwens de luiers van c-1000 waren toen door de consumentenbond als beste getest, dus zo zie je maar weer en nu in de aanbieding toevallig!!
 
Hoi allemaal

Ik gebruik de luiers van de Edah. Die lekken bij mijn zoontje ook zelden door. Ze kosten zo'n 9,50 per 70 (voor 5-9 kilo is dat). Vind ik niet veel als je   het vergelijkt met de pampers e.d. Maar ik weet ook niet wat die van het kruidvat kosten.

Doei
Caroline
 
Ik gebruik altijd luiers van super de boer deze worden gemaakt door de fabrikant van huggies.Ze zijn alleen een stuk voordeliger.met pampers heb ik alleen slechte ervaringen zoals doorlekken en kapot trekken met aantrekken.
 
Terug
Bovenaan