Welke luiers gebruiken jullie?

Er staan hier in de kast van onze tweeling ongeveer 8 pakken Pampers  en 2 luiertaarten, ook van Pampers... Dus je raad het al!

Huggies vind ik ook fijn, al gaan daar snel de klittenbandsluitingen van kapot. Bij onze zoon (3) had ik eens een pak waar er wel 5 luiers van kapot gingen. Gebeld, opgestuurd en een nieuw pak plús een heleboel kortingsbonnen gekregen...
Nu zijn de Pampers hier vaker in de aanbieding dan Huggies (ik koop ze ook wel eens bij de Makro), en aangezien er heel wat luiers doorheen gaan in één week (toch al gauw zo'n 300 per maand), gaan wij voor de Pampers.

wij gerbuiken ook pampers, ook altijd voor mijn oudste zoontje gebruikt en nu dus weer. Zijn volgens mij toch het beste. Wat wel kan helpen als je kindje vaak nat is een grotere maat gebruiken

Ik gebruik nu gewoon weer pampers.
Ik had voor heen kruidvat luiers maar als mijn kleine man gepoept heeft gaat alles er naast omdat het binnenste elastieke band bij zijn beentjes te slap is. Dus het loopt er steeds naast en alles zit er onder!
Doe mij maar gewoon pampers!

Noomie en Thijs

Kruidvat!!!
stuk goedkoper dan pampers of huggies en kheb er al bijna 1,5jr plezier van.
(geprobeerd maar niet goed gekeurd: aldi, c1000, etos)

groetjes Mieke
mama van Bryan 16,5mnd en Renske 8weken

Ik gebruik de luiers van AH eigen merk. Werkt perfect. Die van de etos vond ik net karton en pampers vond ik ook erg goed. Die heb ik vooral in het begin gebruikt.
Groetjes

Pampers!!! die zijn bij mij de favoriet! ik vind ze soepel, ze zitten goed en lekken niet. En ze absorberen veel.
Ik vind van de Etos luiers het elastiek handig.

Mijn man wil graag andere goedkopere luiers proberen.

Arjun had eerst prematuur luiers van kruidvat (die bevielen niet) en daarna prematuurluiers van pampers. Daarna newborn van Pampers en over een paar dagen Pampers maat 2... Mijn man wil graag maat 2 van Etos proberen. Maar ik ga voor de pampers!

Terug
Bovenaan