Welke luiers gebruiken jullie?

Lucrecia

New member
Ik zit te orienteren op luiers gebied.

Zelf hebben we nu nog een voorraadje Pampers in de kast, maar wil graag overstappen naar een goedkopere luier. Pampers wordt steeds duurder en er zit gewoon veel minder in de verpakking. Kruidvat hadden we in het begin, maar dat lekte. Wil voor overdag een goedkopere luier, en voor het slapen de Pampers blijven gebruiken.

Vandaar mijn vraag; welke luier gebruiken jullie, hoeveel betaal je ervoor, hoe bevalt het en valt de prijs/kwaliteit mee?
 
ik gebruik etos merk is eigenlijk niet veel goedkoper dan de huggies die ik ook gebruik .
Huggier 8,15 denk ik en de Etos nu euro minder .
Ik had ze gekocht toen ze in de aanbieding waren toen .
 
ik gebruik nu AH nr 3 en die bevallen goed. Kruitvat lekte hier ook! voor onze jongens gebruik ik van de Aldi maar die hebben ze niet meer in de kleinste maatjes. die bevallen me altijd heel goed.

billendoekjes heb ik de laatste tijd van de Action (de sensitive), ik vind ze goed en goedkoop ;)!
 
AH is geloof ik 13,21 voor een voordeelpak van 84 stuks.

voor prijzen kan je ook kijken op:
http://www.luiervergelijker.nl/luiers-vergelijken/Luiers/luiervergelijkernl_s5/
 
Ik gebruik alleen pampers. Bij mijn oudste gebruikte ik ook kruidvat en bumblies van de jumbo (waren toen erg goed en betaalbaar) Maar mijn middelste kreeg meteen rode billen van alles behalve pampers...Bij stijn eigenlijk nog niets anders geprobeerd......
 
Ik heb kruidvat geprobereerd maar die vind ik te stug. Etos merk vind ik ook stug maar minder erg dan de kruidvat. Ze lekker bij mij allebei door ..gebruik dus de pampers ik koop ze altijd in de aanbieding. Mijn zoontje gaat 4 dagen naar de kdv dus ik vlieg er niet doorheen. Billendoekjes ook van pampers ideaal lekker goed nat.
 
Terug
Bovenaan