Wij hebben de eerste weken Pampers gebruikt omdat hun de enige prematuur luiers hebben. Daarna zijn we ook nog een tijdje Pampers blijven gebruiken maar aangezien wij 606 luiers per maand verbruikte (hebben we gister berekend) werd dat een vrij kostbare grap. Toen zijn we op aanraden van vrienden overgestapt op Kruidvat luiers en ik vind ze perfect!!!
Dean en Jack lekken nooit door. Ze hebben nu nummer 3 maar gaan binnenkort over op nummer 4.
Vond wel van de Kruidvatluiers dat nummer 2 idd heel stug was maar nummer 3 zeker niet.
We hebben ook de AH luiers uitgeprobeerd maar die vind ik heel vies met dat plastic laagje aan de buitenkant, dus na 4 luiers hebben we dat oak weggegooit en ook hebben we de (vernieuwde) Etos luiers geprobeerd en ook die vind ik waardeloos.
Wij kopen de grote pakken van Kruidvat en volgens mij zijn dat 96 luiers voor €13,49
Zo, zie je maar....ieder zijn voorkeur.
Op het kdv gebruiken ze wel Pampers voor alle kindjes.
Liefs!!
Dean en Jack lekken nooit door. Ze hebben nu nummer 3 maar gaan binnenkort over op nummer 4.
Vond wel van de Kruidvatluiers dat nummer 2 idd heel stug was maar nummer 3 zeker niet.
We hebben ook de AH luiers uitgeprobeerd maar die vind ik heel vies met dat plastic laagje aan de buitenkant, dus na 4 luiers hebben we dat oak weggegooit en ook hebben we de (vernieuwde) Etos luiers geprobeerd en ook die vind ik waardeloos.
Wij kopen de grote pakken van Kruidvat en volgens mij zijn dat 96 luiers voor €13,49
Zo, zie je maar....ieder zijn voorkeur.
Op het kdv gebruiken ze wel Pampers voor alle kindjes.
Liefs!!