Welke luiers gebruiken jullie?

Wij hebben de eerste weken Pampers gebruikt omdat hun de enige prematuur luiers hebben. Daarna zijn we ook nog een tijdje Pampers blijven gebruiken maar aangezien wij 606 luiers per maand verbruikte (hebben we gister berekend) werd dat een vrij kostbare grap. Toen zijn we op aanraden van vrienden overgestapt op Kruidvat luiers en ik vind ze perfect!!!

Dean en Jack lekken nooit door. Ze hebben nu nummer 3 maar gaan binnenkort over op nummer 4.
Vond wel van de Kruidvatluiers dat nummer 2 idd heel stug was maar nummer 3 zeker niet.

We hebben ook de AH luiers uitgeprobeerd maar die vind ik heel vies met dat plastic laagje aan de buitenkant, dus na 4 luiers hebben we dat oak weggegooit en ook hebben we de (vernieuwde) Etos luiers geprobeerd en ook die vind ik waardeloos.

Wij kopen de grote pakken van Kruidvat en volgens mij zijn dat 96 luiers voor €13,49

Zo, zie je maar....ieder zijn voorkeur.
Op het kdv gebruiken ze wel Pampers voor alle kindjes.

Liefs!!
 
Ik heb inmiddels een pak van de Aldi gehaald en het gaat tot nu toe goed en het scheelt ook een hoop geld. Lucas heeft last van dunne ontlasting (andere voeding), dus kon meteen testen of de Aldi luiers hier tegen kunnen.

Nummer 2 van de Kruidvat vonden we ook heel stug. Vandaar dat we weer Pampers zijn gaan gebruiken. Wel altijd in de aanbieding gehaald samen met de de billendoekjes, ook van Pampers.

Ben inmiddels overgestapt van billendoekjes, gebruik nu die van DA huismerk. Een paar weken geleden tijdens een aanbieding flink ingeslagen :).

Bij de kdv gebruiken ze Bumblies.
 
@Loeki82 welke maat heeft Lucas nu? nr 4 al? of hebben ze maat 2 en 3 wel bij jullie aldi? hier waren ze er uit vertelden ze me, maar misschien elders in het land dat ze er nog wel zijn zei ze... maar ja daar ga je ook niet voor rijden! ik kan dus vanaf nr 4 weer naar de Aldi.
 
We zijn nu met maat 4 begonnen. Had al her en der gelezen dat de kleinere maten uit het assortiment zijn gehaald.
 
Wijgebruiken Etos...
Zijn vaak wel leuke aanbiedingen mee.
Afgelopen week bij een voordeelverpakking doekjes gratis pak luiers en deze week 2 pakken voor 12 euro.

Eerst ah maar die zijn wat stugger wel goede luiers hoor.
Had in een luiertaart kruidvat zitten maar met deze was Logan constant nat. Dus kon heel vaak omkleden.

Wat ik ook een voordeel vind van Etos. Je kunt er babyzegels sparen en deze zitten ook op de luiers.
Met een volle kaart kun je bijv. Een 3pak doekjes gratis krijgen en nog wat dingen of korting op een paar artikelen.
Scheeld toch weer
 
Terug
Bovenaan