Welke luiers??

<p>Hallo iedereen,<br />Dit zal waarschijnlijk heel veel verschillende meningen geven maar ik zie ondertussen door de luiers de baby niet meer.</p><p>Ik ben nu zwanger van de eerste en erg aan het twijfelen over welk merk luiers ik moet nemen. Voorheen zat ik gewoon te denken over Kruidvat eigen merk omdat ik daar veel goede recensies over hoorde, maar recentelijk schijnt Kruidvat (en ook Etos) dus dingen te hebben aangepast waardoor heel veel mensen van het merk afstappen.</p><p>Nu hoor ik over Pampers ook veel verschillende meningen (voornamelijk de prijs) wat ik niet erg zou vinden als het ook daadwerkelijk een goede luier blijkt te zijn.</p><p>Dus concreet mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen betreffende verschillende luiermerken en prijs/ kwaliteit verhoudingen?<br />En tevens hoeveel je moet inslaan van iedere maat?</p><p>Alvast bedankt !!</p>

Ik heb op aanraden van een vriendin van mij gewoon jumbo merk luiers aangeschaft. Zij is net bevallen en deze luiers bevallen goed. Scheelt een hoop geld met Pampers. 

Pampers sensitive protect vind ik top, lekker zacht. Altijd in de sale (nu bij blokker, etos en bol) en dan betaal je 14 cent per luier ofzo. Maar ik zou gewoon even uitproberen!

Ik bestel de pampers altijd bij bol.com
Ze bevallen goed en idd 0.14 cent per luier
Heb ook van de ah gehad maar daar kreeg ze uitslag van.

De oude vertrouwde kruidvat luiers komen weer terug! Kijk maar es op de website. Ik had ongeveer 120 luiers in maat 1. We zitten nu in maat 2. Daar had ik er ook 100 van maar inmiddels nog een pak bijgekocht. Koop niet te veel in een keer, want het is even afwachten hoe snel je kindje groeit en of hij/zij misschien allergisch is voor bepaalde luiers. 

Wij zijn begonnen met pampers maat 0 en toen die te klein werden, zijn we overgestapt op Kruidvat luiers. Bevallen ons prima. 
We hebben toen ook nog een poosje pampers luiers geprobeerd, omdat we die heel veel hebben gekregen en het natuurlijk zonde is om ze niet te gebruiken. Maar die vonden we toch minder prettig dan die van Kruidvat. 
Ik zou gewoon alle merken even proberen en dan kijken wat het prettigst is voor je kindje. Het verschilt ook heel erg per maat. Pampers maat 1 is bijvoorbeeld voor mijn dochter nog te groot, maar ze past prima in maat 2 van de Kruidvat luiers. 

Terug
Bovenaan