Welke luiers??

Hier gebruik ik ook de kruidvat luiers. Stuk goedkoper dan pampers. Hoe goed pampers ook zijn, het is weggegooid geld. Kruidvat luiers zijn prima. Overdag verschoon je je kindje toch heel vaak. 
Voor de nacht gebruik ik wel pampers of zwitsal luiers sinds mn dochrer doorslaapt, anders lekt ze door. Maar 1 dure luier of 10 dure luiers op een dag, dat scheelt nogal als je het elke maand optelt!

Probeer proefpakketjes te krijgen van verschillende merken en test het uit met je baby. Mijn zoon plaste door Kruidvat en pampers gewoon heen. Wij gebruiken daardoor uiteindelijk Etos luiers. Deze zijn pas ook vernieuwd en zijn nu juist zachter en nog steeds fijn.

Ik heb de eerste maanden bijna alleen maar paupers gebruikt simpelweg omdat andere merken ze doorheen lekte met bv spuit luiers ?. Ik vind wel dat de Pampers beter presteren op vlak van zachtheid en absorptie. Nu is ze 16 maanden en heeft ze Etos luier broekjes. Dat gaat prima nu. Maar eerste jaar zweerde ik bij pampers en inderdaad bestel vaak op bol goede aanbiedingen 

Wij gebruiken pampers premium protect voor overdag en baby Dry voor ‘s nachts. Heb een keer die van Kruidvat geprobeerd (half jaar geleden), maar ik vond die zo vreselijk stinken en ik vind ze ‘ruim’ vallen. Onze zoon is nogal smalletjes, had het idee dat ze zonder romper zo van z’n billen zouden zakken ? Ik denk echt dat het heel persoonlijk is...
Woon je in de buurt van de Duitse grens dan zijn pampers daar echt veel voordeliger, scheelt voor ons (nu net maatje 4) bijna €5 met ib NL, wel aanbiedingsprijs.

Voor onze zoon zweren wij ook bij Kruidvat eigen merk. Onze zoon is een prematuur en de Kruidvat luiers zijn het smalst en passen dus beter aangezien onze jongen niet z9veel spek heeft:)

Ik gebruik de Etos luiers. 
Passen bij onze kleine man goed en heb nooit doorlekkers. (Slaapt er ook in van 7 tot 7) De nieuwe vind ik prettiger dan de oudere modellen. Dus helemaal tevreden.  Doorgaans betaal ik 5euro per pak. Zijn regelmatig in de aanbieding. 
Kruidvat ook gebruikt, maar zijn kwa pasvorm voor onze man wat smalletjes. Maar bevielen verder ook prima. Ook geen doorlekkers mee gehad (Lees wel voor de aanpassing getest) 
Pampers ben ik geen fan van. Ze hebben n rare honingraatstryctuur op de laag om de kont. Onze man heeft altijd een wavelkont als hij die aan heeft gehad. 

Verder hoor ik prima verhalen over bumblies en Lidl, maar zelf niet getest nog

Ik gebruik altijd pampers premium protection of active fit. Andere van pampers bevallen mij niet. Ik koop ze altijd in de aanbieding voor 5 of 6 euro per pak. 
Luierinfo.nl is een handige website om te kijken waar ze in de aanbieding zijn. Altijd wel ergens.
Op het kdv gebruiken ze Kruidvat luiers, die draagt mijn dochtertje dus ook, maar zijn wat harder/plastic achtiger. Pampers zijn inderdaad zachter.

Terug
Bovenaan