welke luiers

hoi ik wil wel eens weten welke luiers jullie gebruiken ik heb er al veel geprobeerd maar krijg telkens uitslag van pampers het minste maar ze zijn zo duur :S ik heb tot nu toe gebruikt etos edah kruidvat maar hielp niet hoe vaak verschonen jullie meschien is dat het ik doe het zo 5 tot 6 x per dag
 
Hoi

Mijn 10 jaar jongere zusje had dit ook toen zij baby was.
Alle merken geprobeerd, en alleen pampers werkte..
5-6 keer verschonen lijkt me meer dan genoeg..
Misschien helpt het om maisena (papje van water en maisena) op de billetjes te smeren..
Succes!

Groetjes
 
hi,
idd wat maizena op de billen strooien,
mag gewoon losse poeder zijn(hoef geen papje te maken)
net een oliebol van maken.

dit zorgt er voor dat de billen wat droger blijven!
maizena is in de supermarkt te koop(voeg je normaal door voedingsmidellen heen)


het zal gewoon komen door dat de urine bijt aan de billen en dan moet je goede opsluppers hebben zoals pampers of huggies
groetjes
 
Hoi
Mijn dochtertje kon ook tegen geen enkele luier alleen pampers had bijn alle merken al geprobeerd maar kreeg overal luieruitslag van, nu heb ik de luiers van de aldi gehaald omdat ik ook de pampers erg duur vind en deze zijn erg goed en ze heeft nergens last van.
 
Wij hebben dat probleem gelukkig niet.
Maar heb je al eens geprobeerd of het aan de billendoekjes lag in plaats van aan de luiers? Zou misschien ook nog kunnen.

Succes!
Anne-Marie
 
hoi hoi,

als ik jullie verhalen zo lees lijkt het wel of mijn zoontje alles omgekeerd doet haha
hij kreeg namelijk altijd luieruitslag van pampers
en heb toen van de liedle de luiers gekocht en nooit meer last gehad van luieruitslag.
ik weet niet of je deze al hebt geprobeerd maar dat hielp in ieder geval welvoor hem.
wat trouwens ook goed helpt tegen luieruitslag is bepathenzalf (of ik het goed geschreven heb laat ik even tussenbeide) kun je halen bij thuiszorgwinkel.
groetjes mamsy
 
Terug
Bovenaan