Welke luiers

Ik vraag mij af welke ervaringen de al mama´s hebben met luiers.
Ik heb nu voorral luiers new born van Pampers aangeschaft maar als ik de reviews lees van de Kruidvat, C1000 Aldi enz kan het net zo goed zijn en prijsverhouding ook beter.

Ben benieuwd wat jullie al gebruiken en wat de ervaringen zijn.

wat raden jullie de nieuwe mama´s aan!!

Ik heb bij mijn dochter pampers gebruikt. (nu nog trouwens) Heb wel kruidvat geprobeerd maar daar kreeg ze uitslag van dus zijn we weer overgestapt naar pampers. Je betaalt dan wel wat meer maar liever 'gezonde' billetjes dan kapotte billetjes. Als je goed oplet is er eigenlijk altijd wel ergens een aanbieding van pampers. 3 halen, 2 betalen hebben we hier erg vaak. Scheelt toch weer!

Voor onze dochter hadden we ook de new born mt 1, die halen we straks weer, maar ik ga ook kruidvat proberen hoor. Gaat dat goed dan gebruiken we die. Ik denk dat het niet uitmaakt welke merk je haalt, het gaat erom dat ze alles goed opvangen en dat de billetjes droog en gezond blijven.

Succes met je keuze!
Liefs ciomama

hoi wij hebben pampers nr 2 gehaald. Wij hebben zoveel gratis pampers nr 1 gekregen, dat we dachten, daar hebben we de eerste dagen genoeg aan. Daarna gaan we over op nr 2.
Gemiddeld bij ons in de regio wordt een baby 3 kg of meer. Dus dan kunnen ze al in nr 2.
Nu wij een groot kindje krijgen, kan hij meteen wel in 2 waarschijnlijk.

Als de pampers op zijn, dan gaan we ook kruidvat eens proberen.

Trouwens wij krijgen van kruidvat een blijedoos met kruidvat luiers, kan ik meteen uitproberen.

Wij gaan ook vanalles uitproberen, maar het hangt helemaal af van het huidje van het kindje, maar we beginnen met pampers

x yvonne

Ik gebruik de pampers van Kruidvat. Ben daar heel tevreden over.
Heb 3 weken geleden al flink ingeslagen ivm de leuke aanbieding. Het is allemaal maat 1, maar als de kleine eruit gegroeid is kan ik ze gewoon omruilen.

Liefs

Kruidvat, ideaal en echt goed
in het begin wel pampers gehad maar dan had ze nattere billetjes.
Dus bij ons is kruidvat het beste, alleen bij hoge koorts heeft ze wat luieruitslag, verder nooit

mocht je liever pampers willen, die zijn vaak in de aanbieding bij kruidvat bijv. ik krijg ook een of ander huishoudkortingsboekje (geen idee hoe ik daar aan kom) en altijd zitten er wel 2 bonnen in voor pampers

Ik heb hier bij de eerste gewoon kruidvat gebruikt. Bevielen prima en niet te duur.
Pampers vind ik zo vies, de billen blijven nat, t stinkt heel erg en ik vind ze te duur.
Ik denk dat je gewoon wat moet proberen dan merk je vanzelf wat je het fijnste vind.

xx

Wij gaan die van het kruidvat proberen. Mocht het zo zijn dat hij er niet tegen kan dan stappen we over!

En klopt overal zijn aanbiedingen. Dus optijd inslaan :)..

Ik heb van de week ook 3 pakken pampers gehaald in de aanbieding, 3 voor 21,95.
Heb ook wel wat van de kruidvat gekregen.
ik ga zo allebei proberen en dan merk ik het zelf wel idd.

Bedankt voor jullie reacties!!

Terug
Bovenaan