Welke luiers

Ik heb pampers en kruidvat gratis gekregen.. ga kijken welke het beste bevalt.. als je bij kruidvat een voordeelpas aanvraagd in de winkel, je op de website registreerd dan kan je ook 4 gratis producten ophalen waaronder een pak luiers..

oja ik heb die van de emte ook geprobeerd en andere goedkope, nou dat was dus 10x niks

als de luiers zo dun zijn zoals die van de kruidvat en pampers (ah weet ik niet) zit je redelijk goed
die van de action merken bijv. zijn zoals die oude luiers, dik en dan zijn ze vaak minder goed absorberend, daar kun je dus op letten

succes straks allemaal

ik gebruik ze al 7 jaar van de c1000. uiteraard dan in alle maten gehad. zijn heel fijn. heb ah gehad vond ik niet prettig heb emte gehad vond ik hopeloos. heb ze ook van pampers gehad maar plassen er heel veel naast vrselijk

Voor de eerste maandjes gebruik ik pampers, daarna ga ik over op Etos of AH. Dit wordt mijn vierde en ik heb nog nooit roode billetjes hier in huis gehad!
Ik zeg wel eerlijk Pampers, zitten qua pasvorm het meest confortabel, maat die van de Etos vind ik nog weer prettiger dan die van Kruidvat... gewoon even uitproberen en natuurlijk wat je portemonnee toe laat...

Hoi, hier een januari mama,
onze uk is nu 1,5 week oud. Ik gebruik Pampers en kruidvat luiers. Vind de pampers wel wat soepeler,zeker voor in het begin. Kruidvat luiers kunnen ook goed hoor.Zijn ook dun,alleen iets stugger dan de pampers.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan