Welke maat/merk luiers moet je kopen?

Hoi Mariska,

Ik had zelf newborn van pampers (1 pak uit pakket, 1 zelf gekocht). Gelukkig niet meer, want Feline was heel flink en moest meteen naar maatje 1. Ik gebruik nu nog steeds pampers, ze zijn wel duurder maar ik vind ze het beste.
Oh en die aanbieding moet je wel op letten, want soms lijkt het een stuk goedkoper, maar pampers heeft bijvoorbeeld soms 52 stuks en soms 70 stuks in een pak!! Dan lijkt het heel goedkoop, maar valt het wel mee.

groetjes Mariska

Hoi hoi!

Rik heeft ongeveer 4weken gedaan met de new born luiers van Pampers.
Dus best lang!!

Nu zit ie alweer eent ijdje op nummer 2 van Pampers. Ook ik heb verschillende merken/niet merken geprobeerd en blijf toch echt bij de Pampers. Wel wat duurde, maar ze zijn geweldig en absoberen enorm goed!!

idd opletten op die aanbiedingen!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hallo

ik gebruik ook pampers, ik heb ook tijd Lidl luiers en Kruidvat geprobeert.
Als je pampers koopt in aanbieding 3 halen 2 betalen dat zijn ze net zo duur als goedkoopen luiers.

Beste is altijd kijken hoeveel een luier per stuk kost.
Ik heb nu pampers maat 4 ziet 44 luiers in een pak. 20 euro delen 132 stuks is 0.15 euro per stuk.( 3 halen 2 betalen)
Een pak van Lidel luiers kost bijna 8 euro delen 50 stuks is 0.16 euro, dus het komt bijna op de  zelfde neer. Meestal staat het ook bij de prijs hoeveel kost luiers per stuk.

Groetjes boontje 32w4d

Hallo hoop74

als je op www.pampres.nl kijk en op produkte klikt staat daar beschreven wat de verschiel is, ff lezen.
Ik zelf heb altijd maar nummer 2 van nieuwboorn gebruikt en dan "gewoone" nummer 3.

Maar ja iedereen zijn keus.

De lidl-luiers kosten 7,25 voor een pak, maar een paar keer per jaar zijn ze ook in de aanbieding, dan betaal je maar 5 euro voor een pak. Tel uit je winst!

Lidl heeft ook "rupsflex", wat pampers sinds kort ook eindelijk heeft. Nog een ander voordeel van de lidl-luiers, vooral als je bezig bent met zindelijkheidstraining, is dat er een plasindicator op zit, wat verkleurd als er is geplast.

Voordeel van de nieuwste pampers vind ik ook dat ze heel dun zijn.

Groetjes,
Lotje

Kruidvatluiers zijn sowieso altijd de goedkoopste ook als de pampers in de aanbieding zijn, want er zitten er meer in een pak. Ik zweer erbij, want onze zoon draagt ze al 2,5 jaar.
Ook heb je daarvan maar 1 soort newborn van 2,5 tot 5 kilo, dus je hoeft ook niet te kiezen.

Succes!!

Voor luier-aanbiedingen kun je je via de volgende website op de nieuwsbrief abonneren:

www.watkostenluiers.nl

Je krijgt dan wekelijks alle aanbiedingen per email! Heel handig!

Groetjes Lotte

Terug
Bovenaan