welke maat voedingsbh?

A

Anoniem

Guest
hallo
wie weet welke maat voedingsbh je moet nemen?
heb gehoord dat als de borstvoeding op gang komt dat de borsten dan nog groter worden,maar het lijkt me wel handig om zo'n bh voor de bevalling in huis te hebben.
ik hoop eigenlijk dat ze niet meer groeien pffffffffffff ik blijf bh's kopen ,hoezo meegroei.........................dus niet!
groetjes ammarins

ik hoorde dat je pas in de 36e week voedingsbh's moet kopen. nou ik draag al een tijdje voedingsbh's, gewoon omdat ik die mooier vond (zat ten minste een beetje kantrandje aan) en mijn borsten zijn niet meer gegroeid, maar wie weet komt het na de bevalling.

ik heb heel goed advies gekregen bij de prenatal.

succes
cami
39 weken

Hoi.
Je moet het gewoon even in de winkel vragen.   Ik ging voedingsbh's kopen toen ik 37 weken zwanger was, en was toen 1 cupmaat gegroeid (normaal c, tijdens de zwangerschap D). Toen ze aan mij de maten vroeg, zei ze dat ik qua voedingsbh een E (!!) cup moest hebben. Ik weet nog wel dat ik ze toen aankeek alsof ze een of andere gek was, maar toch  braaf geluisterd, en ze had gelijk!! Als je borstvoeding geeft heb je dat echt nodig!!
Vraag het gewoon in de winkel, daar helpen ze je graag.
Gr. Anne-Marie

hoi
bedankt voor jullie reacties,ik wacht dus nog maar even met kopen want ben nu 28 wk zwanger.
enne wat groeien betreft,ik ben van cup c naar f gegaan! dus 3maten gegroeid tot dusver pfffffffffffff groetjes ammarins

Hallo
Heb bij de eerste meegroei bh`s gekocht bij prenatal. Toen de kleine er was heb ik 2 voedingsbh`s gekocht. Bij de winkel waar ik die gekocht heb raden aan ( en de kraamverzorgster ook) om die te kopen 2 dagen na de bevalling. Bij de winkel kon mijn moeder ze toen meenemen zodat ik ze kon passen en kon ze daarna of ruilen of kopen (moest wel een aanbetaling doen). Dit is inderdaad omdat je borsten na de bevalling op gaan zetten door de melk aanmaakl.

Groetjes bg

Hallo allemaal,

Ik ken het bh-verhaal wel... ik ben ook al twee maten gegroeid.
Afgelopen week was nog de herhaling van Oprah waarin ze laat zien hoe je je borsten op kan meten om te zien of je de juiste maat hebt. (dit omdat zoveel vrouwen in de verkeerde bh lopen) +/- 4 maanden geleden had ik die uitzending ook al gezien en toen bleek dat ik inderdaad een te kleine bh had. Ik nieuwe gekocht. Kom ik er drie dagen later achter dat ik zwanger ben... Dat verklaarde de groei en die bh's lagen dus na een paar weken al weer in de kast.

Ondertussen ben ik al weer een maat gegroeid en in  totaal  van een B naar een D gegaan. Ik ben nu (pas) 22 weken zwanger. Ik ben benieuwd waar het naartoe gaat...

Hoi Ammarins,
ik zou wel alvast gaan kijken waar je voedingsbeha's in F of G kunt halen bij je in de buurt en hoeveel levertijd erop zit. Dit omdat deze grotere maten vaak niet op voorraad zijn, besteld moeten worden en dan moet je ze nog passen. Stel dat het dan nog niet de goede maat is... je bent zo weken verder. Dus wel alvast informeren is mijn tip.
Groetjes V.

Hi,
Ik ben gedurende de zwangerschap 1 cupmaat gegroeid. Heel bescheiden dus. En het was bij mij niet zo dat  er na de bevalling nog eens een cupmaat bij was gekomen. Het lijkt mij dus niet handig om na de bevalling wat te kopen en al helemaal niet na 2 dagen. Op de 3e en 4e dag had ik namelijk erg last van stuwing. Toen had ik dus echt watermeloenen, maar dat trok daarna snel weg. Na een aantal maanden was de lengte van de beha's veel te lang. Dus toen kon ik weer beha's halen die 10 cm. korter waren. En  nu na 7 maanden voeden begint de cupmaat ook weer af te nemen.

O en ik ben op zoek naar een betaalbare mooie (beetje sexy) borstvoedingsbeha, maar nog niet gevonden... Snik Snik.. Iemand nog tips?

Veel plezier straks met voeden!

Terug
Bovenaan