welke maat voedingsbh?

ook ik heb erg goede ervaringen met de prenatal wat betreft kopen van voedingsbh's. Ik heb ze een week of 3 voor bevalling gekocht en ze zitten nu prima. Advies was om ze 1 maat groter te kopen dan de maat die je op laatst van zwangerschap draagt.Maar t is ook erg afhankelijk van model en merk.
Ze zijn ook redelijk betaalbaar: 17.95 per stuk en tja sexy... mijn vriend riep in de winkel al dat ie er niet echt wild van werd... Toch vind ik momenteel steun stuk belangrijker dan sexy. Door stuwing soms t idee dat ik cup lola ferrari heb, niet fijn...! Goede bh geeft dan wel verlichting.
Succes ermee, groetjes mira (sinds 02-01 trotse mama van jaap)

Beetje leuke beha's zijn te vinden op www.borstvoedingswinkel.nl
Groetjes V.

Hoe meet je eigenlijk je cup op? Heb al jaren dezelfde maat, maar ben het nu helemaal kwijt. Het getal is nog wel te doen (gewoon een centimeter net onder je borsten leggen en dan wortd het 75-90 cm), maar de cup zelf?!?

Iemand tips???

Groetjes, Eva

ik heb zaterdag mijn eerste meegroeibeha gekocht aangezien mijn gewone bh's al heel erg krap zaten.
ik ben gewoon naar een lingeriezaak gegaan en als je vraagt helpen ze je met alle plezier.
maarja ik moet zelf nog maar afwachten hoeveel ik nog groei ben nu 12 weken en heb 85e maarja zoiets kun je nooit van te voren zeggen of ze veel gaan groeien ofniet.

ik heb trouwens ook nog een vraag
Ik heb zelf veel last van een branderig gevoel bij de borsten en op de borsten.
Is dit wel goed en wat kan ik eraan doen want ik word er soms helemaal gek van
ik hoop dat iemand mij advies kan geven

In de lingeriewinkel nagevraagd.
Aangezien je borsten nog steeds gewild-ongewild groeien is het verstandiger niet al te vroeg een voedingsbh te kopen.
Als je beetje gaat merken aan jezel en je lichaam waarbij je het idee krijgt het kan deze week wel eens gaan komen dan word het tijd om er 1 te kopen.

Enne anders de ladies van de winkel kunnen je altijd helpen!!!

Succes

Terug
Bovenaan