Welke maat??

ik zou het nog niet kopen
mijn ervaring is dat het mischien toch niet helemaal past
of dat je over een maand of 3 ineens een veeel leukere jas ziet
ik koop niks meer vooruit,
mijn dochter van 3 heeft vaak ineens enorme groeispurten gehad,
waardoor ze sommige maten heel kort aanhad, of soms bijna oversloeg

groetjes riana

Als het de normale collectie is dan zou ik ook wachten met kopen. In de aanbieding koop ik wel dingen vooruit, maar die zijn dan voor een spotprijsje, zodat het niet zo erg is als het niet past.
Groetjes Veerle

Ik ben ook altijd erg van het voor uit kopen, ik zou denk ik ook voor de maat 86 gaan.
Hij draagt hem dus vanaf dat hij ongeveer tien maanden is t/m 14 maanden. De meeste kindjes lopen dan toch nog niet en zitten in de wagen, te groot maakt naar mijn mening dan toch nog niet zo veel uit. En als hij tegen de 14 maanden is en gaat lopen is hij er al wat meer ingegroeid.

Groetjes
Chris

ja, ik dacht al toen ik het schreef maat zegty eigenlijk niets,

kwa maat (van zien) is het jasje wel goed voor de winter, het is ook een wat langer model met langere mouwen. ik maak mij dus geen zorgen over of het wel of niet past,

maar inderdaad die maten verschillen nogal. zo heeft geowan mats nu lange broekjes in maar 56 of 62, korte brokejes vaak 62, truitjes 62 en tshirtjes 62 en 68.

oftewel soms een broekje maat 56 met een shirtje maat 68 (?)

eigenlijk zouden alle merken dezelfde lengtes voor maten moeten nemen.

Ik zou het ook nog niet kopen. Ik zou zeggen maatje 80, want een te grote winterjas is helemaal niet praktisch.(uit ervaring!).   Bovendien begint de winter al ver voor februari, toch? Maar als het klein valt heb je alsnog 86 nodig.... En passen kun je niet... Ach, met een beetje mazzel kunnen we straks in de uitverkoop onze slag slaan!

groetjes,
Sabine

Ik zou hem gewoon kopen in maat 86 als ik jou was. Mijn zoon is nu 3,5 jaar en had maat 80/86 toen hij 1 was en maat 86 de winter erna. met een beetje geluk kan hij 2 seizoenen mee. En als hij wel iets groeit kan je hem nog een tijdje dragen na de zomer volgend jaar en dan als er in dec uitverkoop is een maatje groter kopen, maar ik weet hoe jouw zoontje groeit, maar ik vindt 86 een maat waar ze lang in blijven zitten, een soort groeistop lijken ze dan te hebben

Succes met je keuze

Terug
Bovenaan