Welke matras aanschaffen?

<p>(mijn bericht werd niet geplaatst zie ik dus ik probeer het nog eens)</p><p>Wij hebben ondertussen 2ehands van een vriendin een aerosleep matras gekocht voor bij mijn ouders. Nu is het zo dat ik onlangs gelezen had dat de Angelcare babyfoon niet goed werkt met de aerosleep. Bovendien beweren ze bij de consumentenbond dat die aerosleep en dergelijke eigenlijk gewoon geldklopperij is. </p><p>Gezien ze het in de winkel waarschijnlijk niet eerlijk tegen mij zullen zeggen, vroeg ik me af welke matras jullie aangeschaft hebben. Pas op, het gaat ons niet om het geld en dergelijke, als de aerosleep het best is dan kopen we gewoon die, maar ik zie toch veel tegenstrijdige berichten. </p>

Aerosleep is inderdaad nooit wetenschappelijk bewezen. Dus dat het echt veiliger is, is maar een loze claim. Plus het is echt heel duur.. want naast t matrasjes zou je ook nog al die andere dingetjes moeten hebben van Aerosleep anders zou het alsnog niet goed werken..
De Ikea heeft een matrasje van €40 die al beste uit de test komt bij de Consumentenbond ? Beter getest dan de Aerosleep. Als wij niet spontaan een Stokke bedje (ovaal matrasje) op de kop getikt hadden, zouden we die van de Ikea aangeschaft hebben.

Wij wouden eerst ook een vrij duur matras aanschaffen. Een vriendin van mij wees mij op de uitslagen van een test van de Consumentenbond. Hierin kwamen de Aerosleep en nog een aantal slecht naar voren. In de top 5 stonden 4 Ikea matrassen. Wij hebben dus een Ikea matras gekocht! Ik moet zeggen dat deze ook erg degelijk aanvoelt. 

Amai ideaal, dacht altijd van oei Ikea en comfort... Zal misschien ook wel ééntje kopen daar! Heb wel de babykamer van daar hoor, maar dacht dat de matras mss niet dik genoeg ging zijn enzo. 

Terug
Bovenaan