Welke mei stoppers doen mee?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik heb Gister mijn laatste pil genomen, wij gaan een poging wagen om zwanger te worden :D
We hebben helaas a een geschiedenis achter de rug maar gaan er met positieve geest voor.
heb vanmiddag multi zwanger gekocht van Etos met Extra Foluim zuur..!
Waarschijn wordt ik maandag nog ongesteld van de pil maar daarna moet me lijf het zelf gaan doen :D
Wie doet er ook mee?

Hoi patries,

Ik ben vanaf maandag gestopt met de pil, met de intentie om vanaf juni te gaan klussen. Er zijn al meer meiden die momenteel gestopt zijn en zelfs al bezig zijn met klussen in het topic "wie stopt er ook met de pil in augustus?". Niet zoals het onderwerp doet vermoeden dat er alleen mensen zijn die dan stoppen, zijn sommige nu al druk bezig!

kom eens een kijkje nemen en klets gezellig mee!

groetjes
kristel

hoi Patries!

Ben je ook nog hier of al bij de augustus-stoppers?

Ik ga 3 juni beginnen dus wil graag meekletsen..

groetjes Mij

Hoi,

Ik ben al iets langer gestopt met de pil, maar sinds deze maand zijn we aan het klussen. Ik heb dinsdag mijn NOD dus ben erg benieuwd.
Wij hebben nu 2 jongens (van bijna 4 en 2,5 jaar)

Lijkt me gezellig om mee te kletsen.

groetjes Linda

Hallo meiden,

Mijn naam is Rijn, 24 jaar en moeder van een prachtige dochter van 8 maanden. Wij zijn nu in de tweede ronde beland en aanstaande maandag, 25 mei, heb ik mijn NOD. Spannend he!!!  Het is heerlijk om een kindje te hebben, een heus wonder. De eerse keer was het de tweede ronde raak, hopelijk hebben we nu weer zoveel geluk.....

Graag klets ik met jullie mee!!! DUIMEN voor elkaar dat het snel zo mag zijn.

Liefs, Rijn84

Hoi ik ebn Angela 29 jaar. Ben 3 jaar getrouwd en bijna 10 jaar bij elkaar met mijn man Jeroen. Ik ben vorige week dinsdag gestopt met de nuvaring. Ben nu nog ongesteld maar ga daarna toch ook aan het klussen beginnen. Erg spannend allemaal en klets graag met jullie mee.

Ik hoop dat we een groep hebben waarbij we allemaal positief nieuws mogen ontvangen op korte termijn!

Groetjes,
Angela

hoi meiden!
Ik lees net dat het bij Rijn al raak is! Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!
En Linda? Heb jij ook al kunnen testen? Ik hoop het van harte!
Ik moet nog even geduld hebben. Ik ga woensdag trouwen en dan gaan wij ook echt beginnen! Vind het heel spannend allemaal! Helaas word ik vlak na het trouwen nog een keer ongesteld en dan begint de echte eerste ronde! Ik hoop zo dat het allemaal een beetje wil lukken! Maar ben ook een beetje bang dat t juist niet wil lukken.. Ik denk dat dat wel normaal is. Ik ga eerst maar eens afwachten! En natuurlijk heel erg van mijn trouwdag en huwelijksreis genieten!
Liefs Mij

Hoi hoi,

Ik heb maandag al een test gedaan (kon niet meer wachten), die was negatief, tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld (laatste dag vorige menstruatrie is nu 41 dagen geleden). Voor de zwangerschappen van mijn beide zoons had ik telkens een cyclus van 38 dagen. Nu is het nogal onregelmatig:
de eerste maand na 40 dagen, darana na 28 dagen, daarna na 16 dagen en nu dus al 41 dagen.

We wachten nog even af tot vrijdag/zaterdag (als ik dat zo lang kan volhouden) en dan ga ik weer testen.
Ik heb wel het idee dat mijn borsten gevoeliger zijn, maar dat kan ook verbeelding zijn.

ik hou jullie op de hoogte!

liefs Linda

Terug
Bovenaan