Welke mei stoppers doen mee?

Dag allemaal!

Ik wil ook graag meekletsen!
Mijn man en ik hebben al 2 wolkjes van dochters, van 6 jaar en 3,5 jaar. (wordt in juli 4) en willen er nog een laatste wolkje bij!

Morgen ga ik naar het zkh om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Lijkt me verschrikkelijk, maar ik ben ook heel benieuwd hoe snel je daarna kan gaan klussen????
'K heb hem nu dus al 3,5 jaar, heb altijd een fijne cyclus gehad maar ik hoor heel erg vaak dat dat voorbij is na een mirena spiraaltje...... een van jullie ook gehad toevallig?

Succes allemaal, we gaan allemaal voor een klein wondertje, of het nu de derde is, of de tweede, of de eerste!

Liefs Kiezeltje

Hoi meiden

Ik wil ook graag mee kletsen met jullie.
Ik ben Danielle 28 jaar (over 2 weken 29) en we hebben al een zoontje van bijna
15 maanden.
Ik ben wel in april gestopt met de pil maar heb gewacht totdat mijn eerste ongi
spontaan is gekomen en nu gaan we er dus voor. deze week de klus week dus
ik ben benieuwd.

groetjes Danielle

Hoi meiden,

Het lijkt mij ook leuk om met jullie mee te kletsen.
Ik ben Marije (22) en ben  3 weken geleden gestopt met de pil.. erg spannend!!
Heb veel last van misselijkeheid, en steken in m'n onderbuik, maargoed dat kan natuurlijk ook van het ontpillen komen.. afwachten! :)

Groetjes, Marije

ik ben 4 mei gestop met de pil. ronde 1. en been laaste week heel erg moe! gisteren had ik het gedaan met me vriend. en toen ik naar de w,c ging. kwam er licht bloed uit. en vanochten was het helder. kan dit en teken zijn dat ik oggestel moet worden.? had ook tijdens me sex pijn en moest hij stopen omdat ik zo nodig moet plassen. en ja 4 mei gestopt. dus kan zkr nog niet testen. is nog vroeg denk ik

Terug
Bovenaan