welke meiden lopen ook in het ziekenhuis, en willen kletsen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden het leek me we gezellig om hier te kletsen met meiden die ook in het ziekenhuis lopen,
ik zou eerst wat over ons vertellen.
ik ben 25 en mijn vriend is bijna 27 jaar, wij zijn 4 jaar same waarvan we er 2 same wonen. we zijn in jan 1007 begonnen womdat we erd graag een kleine willen. we kwamen er al heel snel achter dat er iets niet goed was zijn dus naar het ziekenhuis gegaan en we zijn allebij getest bij mijn vriend was alles goed gelukkig ik had echt zoiets van laat het maar bij mij niet goed zijn en niet bij mijn vriend weet ook niet waarom maar goed.
bij mij kwam er dus uit dat ik pco heb (te veel eidjes) waardaar ze dus niet goed kunnen groeien, ja kan wel gewoon zwanger raken hoor maar het gaat wat moeilijker. en je hebt vaak medicijnen nodig,
nou ik ben afgelopen maandag weer naar het ziekenhuis gegaan wandt we zijn begonen met medicijnen, ze kijken dan of er 1 eitje goed groeit en gelukkig was dat zo ze waren 12mm en dat was goed ik moet donderdag weer terug om te kijken of ze groter zijn geworden, 18mm dus ze groeien met 2 mm perdag. maar alles zag er goed uit, donderdag krijgen we dus te horen waneer we het moeten doen dat is wel raar dan moet je het doen en of het dan nog leuk is is maar de vraag maar goed alles voor het goede doel.

Ik zou het dus erg gezellig vinden om met andere meiden te kletsen die ook in het ziekenhuis lopen je hoeft niet het zelfde als mij te hebben hoor. maar zodat we gewoon af en toe stoom bij elkaar kunnen afblaasen, en om ervaringen met elkaar tedelen, en elkaar te steunen in moeilijkere tijden,

hoop snel op reacktie,

groetjes,

Hallo Sherina

Ik loop ook in het ziekenhuis. Ik verlies steeds hele proppen
baarmoederslijmvlies (decidual cast) en heb geen cyclus vanmezelf.
Ik ben nu in de eerste maand clomid.
Wij hebben wel het geluk dat we al een kleintje hebben.
Ook dankzij de medische malle molen.
Slik jij ook clomid?

Liefs Maartje

hoi maartje,
ik zit ook in de eerste ronde clomid, heb eerst 10 dagen proveria geslikt om ongi te werden, en daarna 5 dagen clomid, ben afgelopen maandag in het ziekenhuis geweest voor de eerste ego en morgen moet ik voor de 2de keer,

en jij waneer ben jij met de medicijnen begonen,
en had je bij werkingen., ik niet echt, af en toe een opvlieger maar niet zo heel erg hoor.

groetjes

Hoi Sherine

Ik heb ook eerst provera geslikt.
Ik zit nu op dag 13 van m'n cyclus, en heb heel erg last van m'n borsten
dus ik hoop op een ovulatie.
Ik krijg nog geen echo's om te kijken hoe ze groeien. Dus klussen we nu
om de dag.
We zien het wel
groetjes Maartje

en o ja ik heb niks gemerkt van bijwerkingen gelukkig!

hey meiden

Ik slik nu voor de tweede ronde clomid, en ikheb als het goed is maandag mijn vruchtbaarste dag, dus dit weekend klussen voor ons leven,
Ik heb heel veel last van bijwerkingen van de clomid, ik ben gelijk na de eerste pil al niet te genieten, ik heb last van opvliegers, en voel me gewoon niet lekker,
Als mijn humeur het te wensen overlaat met de clomid kan ik niet tegen mijn omgeving zeggen dat dat door de hormonen komt want niemand in mijn omgeving weet dat we bezig zijn voor een tweede kindje, Ik heb een zoontje van 2 jaar en 4 maanden, dus ik hoop echt dat er snel een broertje of zusje komt voor hem, ik ben nu 9 maanden bezig

xxx linda

oja ook bij mij worden er geen echo's gemaakt om te kijken hoe groot de eitjes zijn, ik moet 18 dec. weer naar de gyn toe, i.v.m kerst en omdat ik 23 dec, mijn NOD heb, dus misschien en hopelijk ben ik 18 dec. wel zwanger, het zou wel een super mooi kerstkadootje zijn

xx xlinda

hoi meide
ik ben in de eerste ronde bezig clomid 50 mg, ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest om te kijken of de eitjes goed groeien , en ze groeien goed moet nu zaterdag weer terug komen,   om te kijken of die gaat springen. dus is wel erg spannend.
wij zijn bezig voor het eerste kindje nu
moet wel zeggen dat we weer hoop hebben.

groetjes

Terug
Bovenaan