welke meiden lopen ook in het ziekenhuis, en willen kletsen

Hallo

Linda wat vervelend dat je zo'n last heb van de bijwerkingen.
Ik denk dat ik van het weekend m'n ei heb, dus je weet wel wel
wat wij van het weekend doen.
Sherina fijn dat ze zo goed groeien. Als je de echo zaterdag hebt
hebben we misschien alledrie wel eisprong dit weekend.
Ik moet nog een afspreek bij de gyn maken, maar daar moet ik ook
rond de 20e heen.
Ik hoop zo dat we een heel mooi kerstcadeua krijgen!!!!!!!!!!

groetjes Maartje

hey sherina

wat goed dat je eitjes wel goed groeien, dus lekker aan de klus zou ik zeggen spannend hoor meid

Maartje: het zou voor jullie ook een mooi kerstkadootje zijn meid

xxx linda

Hallo,

Allemaal verplicht verslaafd aan de clomid pillen hier...alles voor het goede doel!

Ik ga op 7 januari voor het eerst naar de gyn. Een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil en sindsdien nog geen (regelmatige) cyclus gehad (lees: 36 - 12 - 47- en nu op dag 70). Omdat ik voordat ik met de pil ben begonnen ook nog nooit een regelmatige cyclus heb gehad heeft de huisarts mij meteen doorgestuurd naar de gyn.

Kunnen jullie mij vertellen wat er gebeurd bij een eerste bezoek aan de gyn? Zijn jullie samen met partner gegaan, kreeg je meteen een onderzoek, bloedprikken en ben je snel begonnen met medicijnen? Ben erg benieuwd namelijk.

Lfs Pip

Lees dat een aantal van jullie dit weekend fanatiek gaan klussen! Zet em op dames!

Linda ken ik overigens al van het KLUSBABES forum. Is erg gezellig daar hoor, dus als jullie zin hebben dan mogen jullie ook daar meekletsen! Er zitten dames die in de eerste ronde zitten maar ook dames die 16 weken zwanger zijn...erg gezellig.

Lfs Pip

Hallo Pipstip

Toen wij voor de eerste keer naar de gyn gingen krijg je eerst allemaal vragen
wanneer voor het eerst ongesteld, hoe vaak doen jullie het, is je cyclus regelmatig
enzovoort. Daarna inwendig onderzoek eerst met eendebek, wordt er gelijk een
uitstrijkje gemaakt en daarna keek hij even met de echo naar de baarmoeder
en eierstokken. dan naar het laboratoriu bloed prikken en ........ ik hoop niet dat je
mannetje het vervelend vind, maar hij moet z'n zaad inleveren. Tenminste
dat was bij ons zo.
Ik heb ook nog een kijkoperatie gehad om te kijken of de eileiders doorgangelijk
waren.
Daarna aan de clomid en op de 3e en 21e dag bloedprikken.
En dan weer terug. Meestal maakt de gyn bij elk bezoekje wel een echo
Daar zijn ze dol op! Ach het is voor een goed doel!
Ik hoop dat je er wat mee kan
Groetjes Maartje

hee lieve pipje

Dag 70 al meid, echt niet normaal, maar gelukkig mag je binnenkort naar de gyn toe, waarschijnlijk heb je gewoon net als ik ook geen eisprong, erg vervelend, maar gelukkig kan de gyn je alles uitleggen,

Maartje: zo zie je maar dat alle gynacologen anders werken, Ik heb wel een inwendig onderzoek gehad, maar er is geen uitstrijkje gemaakt, Wel toen ik probeerde zwanger te raken van nr, 1 maar nu niet, Ook mijn man hoefde zijn zaad (nog) niet in te leveren,

xxx linda

Terug
Bovenaan