Welke meisjes hebben er al staartjes in????

Hoi hoi,

Wat leuk allemaal die staartjes!! Onze meid heeft een echte bos haar en daar kan ik geweldige staartjes van maken. Alleen ze trekt dus echt alles uit haar haar. Geen staart blijft er langer dan 5 minuten inzitten. Ik heb de moed maar opgegeven en maak even geen staartjes meer. Erg jammer vind ik zelf maarja dat komt wel. Hoop ik.

Groetjes Anne

Ik heb wel eens staartjes gemaakt, maar nog voor ik een fototoestel kan pakken heeft ze de elastiekjes er al uit getrokken.

Leuk zeg al die staartjes!!!
Hier nog een update van vandaag

liefs Zonnetje

Ik sluit me aan bij Reisa. Zodra ik ook maar iets in mijn dochters haar doe, trekt ze het er meteen uit, onder luid roepen: 'nee, nee". En als het dan kleine haarklemmetjes zijn, doet ze die ook meteen in haar mond.
Helaas is het dus nog niet zo'n succes, terwijl het mij zo leuk lijkt! Nou ja, ik ben in ieder geval wel blij dat ze haar heeft, al is het niet zo'n volle bos als Caithlyn. Maar ze heeft wel meer haar dan Natalia. Wel leuk dat er zoveel verschil is bij al onze meiden!

hoihoi,
ook hier al staartje, maar al een tijdje hoor. met dertien maanden had ze voor het eerst 2 staartjes in. en meestal laat ze het er wel in zitten. ik zet haar altijd in de kinderstoel en terwijl zij dan lekker aan het eten is kan ik aan haar haar friemelen.
nu heeft ze ook vaak 1 staartje aan de achterkant, maar 2 staat toch wel schattig.
hier een foto van vandaag

Hoi,

Myrthe heeft ook al staartjes. Ze worden zelfs zo groot dat ik er knotjes van maak.
Ze heeft zoals mijn moeder het altijd noemt van dat peenhaar. Valt niks mee te beginnen en leidt totaal een eigen leven.
Myrthe heeft ook tijd lang iedere minuut alle staartjes eruit getrokken. Dat ik bleef kammen.
Heb het een paar weken zo gelaten, en nu laat ze vaak de staartjes er wel in. Behalve tijdens vervelen in de auto of buggy.

Bij Jasmijn krijg ik met heel veel   moeite 1 staartJE in! Ze laat hem (nog) wel zitten. Speldjes daarentegen worden er zo snel mogelijk weer uit gehaald

@Irene: Wat een mooie  auto op de achtergrond

Liefs Trudi

Hoi meiden,

Ook hier iemand die gek is op staartjes uittrekken en speldjes in haar mondje stoppen.
Dus geef ik het ook maar op, maar ze heeft inmiddels een lekkere bos met haar, al is het nog niet zo lang als o.a. Myrthe en Shanice, maar dat komt vanzelf.

@Trudi: inderdaad zeg: wat een mooie auto!

Liefs Monica

Dit was haar allereerste staartje:

En dit is een foto van een paar maanden geleden, maar ik kon er even zo snel niet een vinden die van recenter was...

Terug
Bovenaan