Welke meisjesnaam...

Vraagje: heb je bij het lijstje dat je noemt wel een yes gevoel? Of ben je eigenlijk op zoek naar een andere naam maar wel in de stijl van het lijstje?

Rebecca vind ik niet mooi. Klinkt zo hard. Ik vind Livia  of Liv  het leukst van je lijstje . Olivia zou ik zelf ook niet willen heten. Vera vind ik ook wel leuk.  Ben zelf erg van de korte namen omdat mijn eigen naam lang is en dat vind ik altijd al irritant haha. .is toch ieders eigen mening. Maar vind Liv het leukst lekker vlot en hip. 

Aimee,
Edmee/Esmee,
Claire,
Isa(Belle),
Laurie

Ik roep ook maar wat! Wij krijgen ook een meisje, maar onze naamt past niet in jullie rijtje ? succes!

Leuke reacties allemaal!!;-)
Olivia staat bovenaan omdat ik die ook het beste vindt passen maar mijn partner vindt die O zo “olijvig” klinken en vindt het absoluut niet mooi. Kben het eerlijk gezegd wel een beetje met hem eens maar jullie reacties helpen mij natuurlijk om hem te overtuigen dat het toch wel kan, Hihi!! Zelf had ik Livia of Elivia ook nog in gedachten maar heb daar geen gevoel bij eigenlijk... @minty, Kheb tot nu toe geen 100% yes-gevoel bij alle namen van het lijstje, dus alternatieven zijn altijd welkom maar misschien ben ik gewoon veel te kieskeurig en zal ik dat nooit krijgen ((Help!!))
Amélie is idd ook prachtig, maar zit ook wel een beetje met afkortingen. Lange namen worden algauw afgekort en hoe klinkt het dan, hè... Ivy of Liv zijn lekker vrolijke namen maar wel modern, persoonlijk ben ik echt van het klassieke. 

@regenboogje-b
Victoria vindt ik ook heel mooi, helaas heet een familielid al zo dus vindt ik het niet zo leuk om hetzelfde te doen... 

Terug
Bovenaan