Welke meisjesnaam?

Ik twijfel heel erg over de naam van onze dochter, en aangezien ik het niet aan familie/vrienden wil vragen ben ik heel benieuwd naar jullie mening.
Wat vinden jullie van de volgende meisjes namen? Welke vinden jullie wel/niet leuk en waarom/ associaties?
Merel, Veerle, Lauren.

Liefs

Alle drie opzich leuk namen! Ik vind persoonlijk Veerle niet zo prettig uitspreken door de rl klank, maar dat kan aan mij liggen haha. Zowel merel als Lauren hebben op mijn lijstje gestaan, echter kenden we ook mensen in onze omgeving met die namen en daarom toch voor een andere naam gegaan.

Het ligt eraan waar je voor wil gaan. Merel en Veerle vind ik erg Nederlandse namen en al wat oudere namen. Die hoorde je vroeger ook regelmatig.
Lauren vind ik een super leuke naam, maar dat komt ook omdat deze op mijn lijstje staat. Ik vind deze wat hipper dan Veerle en merel. Maar je moet natuurlijk altijd bij jezelf blijven.

Lauren vind ik ook t leukst, maar t zijn allemaal prima namen, dus schrijf ze allemaal eens in combi met jullie namen en achternaam en kijk dan wat t leukst is! Knoop doorhakken is altijd lastig (ik ben 35 wk ver en durf nog niet echt een keuze te maken..)

Terug
Bovenaan