Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Persoonlijk vind ik Lauren erg leuk. Merel en Veerle vind ik wat ‘tuttiger’. Maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk, dus ga voor een naam die jullie het meest aanspreekt ?
Bedankt voor alle reacties!!
Vind fijn om te lezen hoe anderen tegen de namen aan kijken.
Ben inmiddels 40 weken zwanger, wij zijn al een hele tijd uit de naam (althans mijn man, ik ben met hem mee gegaan) maar ik blijf zelf twijfelen omdat ik eigenlijk een andere naam leuker vind. Ik vind zijn naam ook wel leuk en hij de meine opzich ook. Vind het enorm lastig want wil geen spijt krijgen van de keuze.
Weet niet of je het wat vind.. ik heb ooit ergens stage gelopen waar een meisje was wat Verona heette.. ben het daarna nooit meer tegen gekomen.. past wel een beetje bij je eigen lijstje.. vind het zelf een mooie naam, mijn man niet zo.. (past ook niet bij de naam van onze dochter)..
Verder vind ik je lijstje erg leuk.. als ik ze als top 3 zou moeten zetten (maar dat is een persoonlijke volgorde qua smaak) 1. Lauren 2. Veerle 3. Merel...
Misschien vind je laura/Laurie/vera nog mooi als suggestie?
Succes met kiezen!
Merel wordt in bepaalde Nederlandse dialecten anders uitgesproken (mèh-rul), waardoor de naam niet meer mooi klinkt. Dat zou voor mij een reden zijn om niet voor Merel te kiezen. Lauren vind ik wel erg leuk, iets stoerder en hipper dan Veerle.