welke merk buggy hebben jullie?

A

Anoniem

Guest
Ik wil een buggy aanschaffen voor de vakantie..
Mijn vraag aan jullie is welke merk buggy hebben jullie en zijn jullie daar tevreden over?
Ik ben benieuwd..

Groetjes Melissa

Hoi Melissa,

Wij hebben een Quinny Zapp en zijn daar erg over te spreken. Hij is erg compact als ie opgevouwen is. Daarnaast is ie erg wendbaar.
Nadeel vinden andere dames dat ie niet in meerdere standen te zetten is. Ik vind dat niet zo'n probleem want Sven slaapt nauwelijks in de buggy of wandelwagen.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi!

Ik werk sinds een week of 5 bij een babyspeciaalzaak..helaas heb ik nog niet heel veel ervaring maar inderdaad het voordeel van de Zapp is dat hij heel compact is als je hem in elkaar vouwt,hij is ook verder heel stevig,maar het nadeel is dat hij niet in ligstand kan.(hij ziet er trouwens geweldig mooi uit)
De mc Laren buggy is ook heel degelijk,heeft goeie banden en kan in 3 standen.
Verder heb je al een goedkope buggy voor een paar tientjes maar het is maar de vraag hoe vaak en hoe lang je hem gebruikt..uren door een stad of bos wandelen en geen goeie vering is niet echt prettig lijkt me....

Succes met kiezen!
Liefs,Swinnie

Ik dacht zelf aan een Prenatal eigen merk buggy die van 80 euro...
Het is dus voor de vakantie en ik wil het gaan gebruiken als ik ga winkelen..
Is lekker makkelijk... Neemt dan niet zoveel ruimte in beslag in de auto...

Hoi

Wij hebben de buggy van mijn zoon nog. Gewoon van prenatal. Toen rond de 50 euro. Kan niet in ligstand maar wel licht voor op de fiets...

En wij hebben nieuw gekocht voor Feline de Quinny Zapp. Lekker wagentje, maar eigenlijk gebruik ik de simpele buggy sneller. In verhouding neemt die nog minder plaats in dan de Zapp. En ik heb af en toe ruzie met de Zapp als ik hem wil uitklappen? Herkent iemand dat?

Feline hing ook in de Zapp alsof ze een aapje was. Eigenlijk zit ze sinds nu < 11 mnd > pas echt goed erin.

Groeten Kirsten

hoi
ik heb een buggy van topmark,5 standen,zonnekap,boodschappennetje,regenhoes.leuke kleur(vind ik dan he)want hij is zwart met lime.en hij koste 59 euro bij de babydump.zou hem ook mee op de fiets nemen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.lijkt me een heeel avontuur.
gr petra

Hoi,

Ik heb een buggy gekocht van Koelstra. Net iets goedkoper dan McClaren. Maar deze kan wel in verschillende standen.

Een aantal weken geleden heb ik me laten informeren over verschillende buggy's bij de Prenatal. Daar moet je ook ff het verschil gaan voelen tussen een iets duurdere en een goedkopere buggy. Je  voelt echt goed verschil aan de rugsteunen en omdat ze nog zo klein zijn vond ik het belangrijk om een wat duurdere te kopen. Ik heb wel in de mazzelweken gekocht. Ik geloof dat de Koelstra 120,- is. Maar als je op de Mamadagen koopt krijg je ook weer een bon terug....

Als je op vakantie bent loop je ongemerkt toch veel of op een terrasje zitten terwijl de kleine lekker in de buggy slaapt. Dan zou ik toch een wat betere buggy kopen. Tja en het gewicht scheelt misschien 1 kg..

Succes in ieder gevakl met het uitzoeken!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan