welke merk buggy hebben jullie?

Hoi,

wij hebben een prénatal buggy gekocht vorige maand. Deze was maar veertig euro omdat het een oude kleur is (lekker belangrijk). Dezeheeft vijf standen, een kap en een boodschappennetje onder het zitje. Hij is makkelijk mee te nemen op de fiets (heb ik al gedaan) en rijd goed. We gebruiken hem alleen als we op de fiets weggaan en met de vakantie omdat we geen ruimte hebben om de wandelwagen mee te nemen.

Groetjes van marloes

Een vriendin van mij heeft bij de babydump pas de Koelstra Simba gekocht. Ziet er leuk uit en heeft als groot voordeel dat de ligstand ook echt ligstand is. De prenatal buggy's hebben wel een ligstand maar eigenlijk liggen ze dan nog. Juist op vakantie lijkt het me handig dat je kindje kan liggen als je wat langer weggaat. Ze heeft er 89,- voor betaald.

Zelf hebben we de Quinny Zap. Super mooi en hip en erg handig maar inderdaad geen ligstand dus op vakantie als enige wagen niet heel geschikt...

Gr,Ing

Hallo,

wij hebben laatst ook de Zapp gekocht, en zouden hem niet meer kunnen/willen missen.
Hij rijdt zo soepel, en is erg compact.
Kirsten: Ook ik heb weleens ruzie met de Zapp hoor... Heb er een xtje met mn velletje van mn vinger tussen gezeten, auw!!!
Maar dat gebeurd me geen 2e x meer.
Het gaat steeds beter, haha!

Liefs Debby.

Ik heb de sunnylove gekocht. Eigen merk van Babypark en ben heeeeel erg tevreden.
Was 59.95 en kan in 5 standen en zit een regenkap en boodschappen mand en alles bij!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hai,
Wij hebben ook de Quinny Zap en zoal hierboven beschreven ideaal!! Alleen als enige nadeel de Zap kan niet in ligstand.
Succes met je keuze.
Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan