welke merk luiers?

Ik vraag me af welke merk luiers jullie gebruiken
Ik zelf gebruik voor de nacht pampers en overdag een goedkoper merk
maar misschien hebben jullie een merk die net zo goed is als pampers en misschien iets goedkoper is

groetjes
Jolanda moeder van Kyano Owen 12-06-2007

ik heb het huismerk van hoogvliet en die bevallen erg goed en die kosten voor 2 tot 5 kg 4 euro. de huismerken van de supermarkt zijn vaak goedkoper dan pampers.

groetjes danielle

Ik heb de luiers van Lidl of Aldi.
Zijn super goed en goedkoop.
Heb ze bij \bjorn ook altijd gebruikt en nu bij Anka weer.
Voor mij geen andere of duurdere luiers

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

ik had namelijk eerst het huismerk van de Jumbo geprobeerd maar als hij dan iets te veel plast had dan liep het er naast net als zijn dunne poep.
Dus dat vond ik geen aanrader.
Dus toen heb ik die van de Etos geprobeerd maar ook daar ben ik niet echt te vreden over
Ons mannetje is niet echt groot maar weegt 4300 gr dus moet hij maatje 2 hebben
Maar die van de Etos maat 2 zien er veels te groot uit. en zijn balletjes worden er schraal van
Dus nu ben ik aan het kijken welke merken misschien net zo goed zijn als pampers

Misschien kan je eens de luiers van Lidl of Aldi gebruiken.
Ik heb altijd maat 3 en die zitten prima.
Anka is nu 2.5 maand en zo'n 6 kilo.
Mijn zoontje had nooit last van schrale billen of wat ook en mijn dochter nu ook niet.
Ze kosten ruim 7 euro voor 70 luiers. (ik heb dus 3 en dat is voor 4-9 kilo)
Misschien het proberen waard?

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Ik gebruik de Pampers
Bij mijn tweeling heb ik nog wel geprobeerd om een goedkoper merk te gebruiken
maar ik kwam telkens weer op de pampers terug
Met goedkopere luiers had ik vaak dat ze sneller doorweekt waren en dus moest je eerder verschonen en idd voor de nacht had ik dan nog de pampers, omdat ik er niet uitwilde voor een luier
Het etos eigen merk kwam dan nog het beste uit de test (achteraf ook logisch want dat schijnen ook pampersluiers te zijn, alleen dan onder een b-merklabel, zoals ieder merk heeft)
En eigenlijk scheelde het niet eens zoveel
Nee voor mij geen andere luiers meer dan de pampers....dan maar de folders door en de aanbiedingen bij de makro in de gaten houden

Succes meiden

Groetjes Xennah

persoonlijk vind ik de Kruidvat luiers en de pampers erg dicht bij elkaar liggen. zeker als je kijkt naar de structuur en pasvorm. pampers luiers vind ik erg "ruiken"als ze vol zijn. kruidvat luiers niet. ik durf niet meer over te stappen op iets anders . weet toevallig wel dat de ETOS luiers beste koop zijn geweest in 2002 van de consumentengids en dat je die met 2 volle spaarkaarten van de Super-Baby actie gratis kan halen (96 stuks) dus die wil ik ook nog wel eens proberen...misschien...
Oh en neem nooit die van de Albert Hein, drama, schrale billen en na een plas al vol en onconfortabel (baby huilde sneller  bij een volle luier..)
maar net zoals met alles,gewoon uitproberen,   Huggies heb ik ook gehad, waren ook goed, maar duurder dan kruidvat, dus dan is de keuze snel gemaakt (hun billendoekjes zijn wel te gek trouwens! van de Huggies  ze ruiken lekker en   zijn goed vochtig)
succes met de zoektocht naar de perfecte luier...

Terug
Bovenaan