welke merk luiers?

Hoi. Ik gebruik voor mijn oudste altijd pampers, en voor de kleinste ben ik nog aan het uittesten, We hadden eersts ook pampers new born, maar die zijn eigenlijk nog wat te groot waardoor hij nog constant nat is. Hetzelfde geld voor de luiers van het kruidvat. Ik heb nu Huggies en die slluiten mooi aan dus die hou ik voorlopig even. Daarna weer over op AH luiers, in combinatie met pampers..
Gr, Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (12 dagen)

gebruik altijd kruidvat luiers, zowel voor marjk (3 jr) als voor luuk. beide tot nu toe nooit lekkages of luieruitslag. moet ik er wel bij zeggen dat ik ook erg scheutig ben met het smeren van zinkzalf en sudocreme, en dat de jongens misschien daardoor minder luieruitslag hebben.

Hoi,

ik gebruik altijd de luiers van Kruidvat of Trekpleister. Vorige week heb ik twee keer achter elkaar een luier van Pampers gebruikt uit het felicitaspakket en Stijn zat onder de luieruitslag.

Groetjes van Marloes

ik heb ook die van de kruitvat. laatst waren ze er niet dus heb ik d.a.luiers gekocht.
wat een joekels zijn dat, ze zitten zowat onder haar oksels:)
die maak ik op maar daarna nooit weer!

groetjes martine

Hoi

Ik gebruik altijd pampers. En als je goed de reclamefolders doorkijkt heb je best vaak aanbiedingen. Laatst nog bij de Etos, en tegen de tijd dat de 3 pakken er door zijn is er wel weer elders een aanbieding!!!

Groetjes Marieke, moeder van Emma 3-6

Ik heb zoveel verschillende luiers gehad. Prematuur Pampers, die zaten perfect bij hem, maar goed daar is moeilijk aan te komen, ik had deze van het ziekenhuis meegekregen. Thuis had ik pampers, C1000 luiers, kruidvat luier, etos luiers (handig van die vriendinnen waar de kleine niet meer in de luier past) maar uiteindelijk ben ik bij de Pampers gestrand. Ze kunnen meer hebben wat betreft een plas. Ze ruiken wel iets meer, maar ze zitten beter. Mijn  zoon heeft geen kont, begint hij nu pas te krijgen, maar tot nu toe maatje 1 van de pampers, zeker de nieuwe met die Flex-Fit of zoiets die zitten perfect.

Bij de C1000 luiers had ik ruzie om het plakkertje los te krijgen, mijn zoon is zo beweeglijk en voor de tijd dat ik hem los had, had mijn kind de luier al weggeschopt, de kruidvatluiers hetzelfde probleem en die liepen heel snel vol....nee hoor gewoon pampers voor mij!

En bij de way bij de C1000 deze week in de aanbieding, 3 pakken voor 26,50!

groetjes
Angel

Terug
Bovenaan