Welke moederfiets?

Hoi,

Wij hebben net gewone fietsen gekocht, met kinderzitje. En dat gaat prima.
De fietsenboer heeft mijn zadel er net wat anders op gezet (normaal staat hij meer naar voren) zodat ik prima de ruimte heb om er tussen te komen.
Met mijn knieën komt het ook prima uit. Succes.
 
Ik heb bij de eerste het zitje op mijn gewone fiets gezet maar ben nu de 2e geboren is overgestapt naar de gazelle amazone trendy model 2005, het is een heel gevaarte maar zeker met 2 kinderen een heerlijke fiets, stabiel, ruime instap, geen stuur dat zwenkt als je je kind achterop zet. In vergelijking met mijn vorige fiets is dit hemels.

Een echte aanrader zeker als je weet dat je meer als ik kleintje wil.
 
hoi,

Ik ben op 20 mei getrouwd terwijl ik 17 weken zwanger was. Van de opa van mijn man mochten we nieuwe fietsen uitzoeken. Ik was gelijk verliefd op de sparta amazone trendy. Nu ik best al een dikke buik heb moet ik zeggen dat het een heerlijk fiets is, omdat het stuur zo lekker breed is.Ik weet nog niet hoe hij mij straks gaat bevallen als ik er met de kleine opzit, maar ik denk dat ik er dan nog meer profijt van zal hebben.
De fiets is op internet een stuk goedkoper in de aanschaf.
kijk maar eens op www.bikemotion.nl
Het scheelt gewoon dat er geen winkel tussen zit om de fiets te verkopen. Zo hebben wij dat ook gedaan. Ik ben eerst naar een fietsenwinkel geweest in een ander dorp om de fiets uit te proberen, en daarna hebben wij de fiets via internet besteld.

groetjes Nathalie
 
Onze fietsenwinkel had een actie dat je het stoeltjespakket er gratis bij kreeg.
Ik kreeg er ook nog een mand bij.
Zo kwam ik ook ongeveer op de prijs van bikemotion uit. Alleen heb ik er nu wel de
service van de fietsenmaker bij.
 
Hoi

Ik fiets niet op een moederfiets. Die krengen zijn me veels te duur!
Ook op een gewone fiets gaat het prima hoor!!! Je went er wel aan.
Natuurlijk heeft een moederfiets z'n voordelen, absoluut! Maar we kunnen het niet betalen dus dan houdt het op. Anders zou ik waarschijnelijk ook wel zo'n fiets willen!

Succes!

Titiana
 
Ik kwam toevallig op dit bericht terecht omdat ik opzoek was naar een goedkope moederfiets en weet niet of dit nog helpt, maar ik kwam een zee goedkope fiets tegen van een merk wat ik niet ken (popal). Website: http://moederfietswinkel.com
 
Terug
Bovenaan