Welke mom bag / luiertas?

Ik vind een tas aan de wagen heel onhandig. Wiebelt, is zwaar, schop er tegen aan…. Niet mijn ding. Heb een rugzak, grote Fjallraven. Past alles in, ligt onderin mand of als ik veel zooi mee moet nemen op m’n rug. Ook praktisch als ik een keer met draagzak ben, of als we ergens heen gaan en ik een peuter en baby uit de auto moet meeslepen, dan is een schoudertas echt zo onhandig!

Ik heb een rugzak van Nobodinoz. Heeft mn man uitgezocht. Stoer en genoeg ruimte. Kan ook aan de kinderwagen gehangen worden. Leek ons wel fijn, maar we moeten nog paar weken wachten op de kleine, dus nog niet gebruikt.

Ik heb er wel een van studio noos. Ik vind hem wel heel fijn. Past fijn aan het stuur van de wandelwagen en je kan snel even je spullen pakken en hebt geen geklooi met ritsen of knopen.... Heb wel een klein (toilet)tasje waar ik mijn sleutel, mobiel en telefoon in doe. Die gaat dan in de luiertas.

Ik heb de Koelsta Bergen rugtas, fijne indeling met veel losse vakjes en mogelijkheid om grote hoofdvak in te delen. Ook zit er tassen haken aan om de luiertas aan de kinderwagen te kunnen ophangen.

Wij gaan wasbare luiers gebruiken, wilde daarom een praktische ruime tas om alles goed en overzichtelijk mee te kunnen nemen???

Ik heb zelf een cowboy bag gekocht. Deze kan ik ook daarna als ik dat wil dan nog gebruiken en vind ik persoonlijk mooier.

Mocht ik een andere tas kiezen dan denk ik dat ik voor een rug tas zou gaan. Ook handig voor als je straks weg gaat met de fiets of je kindje in de draagzak draagt bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan