Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Ik vroeg me af of er iemand een merk of soort onderbroek kan aanraden voor in de kraamweek? De kraamverbanden zijn schijnbaar behoorlijke “matrassen” en vind het fijn om</p><p>goed voorbereid te zijn! </p>
Ik heb hele grote boxers gekocht. Gewoon goedkope van de action want die draag ik verder toch niet! Maar iedereen is anders maar ik kon mijn giga kraamverbanden al gauw inleveren voor kleinere verbanden hoor! Dus als je geluk hebt loop je er niet heel lang mee
Ik had die boxers ook van de Hema, maar mijn kraamhulp had wat van die netbroekjes meegejat uit het ziekenhuis Die heb ik de eerste dagen gedragen, kun je ook gewoon wassen.
Ik had ook grote boxers gekocht bij Hema. Achteraf had ik ze net zo goed bij Action of Zeeman oid kunnen kopen. Je draagt ze inderdaad niet weer. Ik heb ze uiteindelijk ook maar kort nodig gehad omdat ik maar kort heb gevloeid.
de tip om de boxer van je man aan te doen vind ik ook een goede!