Welke onderbroek in kraamperiode?

Onderbroeken van de zeeman of Hema. Maatje groter dan wat je normaa draagt. Ik raad echt geen boxers aan. Stel stel dat je word ingeknipt dan zit dat voor geen meter. Heel oncomfortabel 

Ik heb een aantal van die hoge onderbroeken bij de Hema (omaonderbroeken) en dat vond ik wel relaxed. Ook nadat de kraamverbanden niet meer nodig waren maar ik nog wel maandverband droeg 

Iets waar lekker stretch in zit vond ik heel fijn! Dan blijft alles goed op zn plaats zonder ergens te knellen ofzo.

Ik had hele grote onderbroeken van de zeeman. Maar ik had denk ik nog een maat te klein dan ik zou moeten hebben haha (het is zo moeilijk inschatten als je hoogzwanger bent). Dus ik zou als ik jou was grote onderbroeken kopen (of mannenboxers), echt 2 maten groter dan je normaal zou doen. Ik had een keizersnede dus moest hoge hebben, maar als je dat niet hebt denk ik niet dat dat perse nodig is (maar geen ervaring mee).

Ik had onderbroeken van primark met heel veel stretch die waren echt heel fijn, ook iets hoger als normale onderbroeken.

Terug
Bovenaan