welke ondergoed na de bevalling

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 16pt;">Hallo dames,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 19.1px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 16pt;">Ik heb een vraag.   Over 9 weken ben ik uitgerekend, nu zit ik met welke ondergoed moet je aan na je bavalling...  zelf draag ik alleen maar strings...    gewoon slips of boxers, of toch echt van die oma onderbroeken.  Wat vonden jullie het fijnst....</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 19.1px;"> </p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 16pt;">En wat voor shirt hadden jullie aan.  Ik heb echt geen idee wat ik aan moet voor de bevalling.  </span></p>

Ik ga binnenkort bevallen van m'n eerste dus nog geen ervaring. Maar ik heb voor tijdens de bevalling zo'n big shirt in een aantal maten groter gehaald zodat het niet te strak zit. Qua ondergoed heb ik gewoon normale slips. Wel een maatje groter zodat ze niet te strak zitten. Het gaat erom dat dat kraamverband en later maandverband erin kan en ook blijft zitten. 

Ik ben 3 weken geleden bevallen en had een loszittende jurkje gehaald. Uiteindelijk heb ik alleen een hemdje aangehad die ik al aan had. Ik was totaal niet bezig met omkleden. Tijdens mijn zwangerschap heb ik veel boxers gedragen met een ondersteunend stuk voor mijn buik. Deze droeg ik ook na de bevalling wat er fijn was, omdat ze iets groter zijn dan normaal ondergoed. Ik had enorm veel in mijn vluchttas zitten maar uiteindelijk bijna niks gebruikt omdat je alleen maar bezig bent met bevallen;-)

Ik heb 2 nachthemden gekocht (een met mouw en een zonder). Zolang het je bil maar bedekt denk ik (lang shirt kan dus ook). En ja je hebt wel iets royaler ondergoed nodig voor het kraamverband. Ik wilde zelf van die elastische boxers bij de hema halen.. want van die lage hipsters zijn gewoon te krap voor dat kraamverband.. ben benieuwd of ik het goed ga inschatten..

Ik ben 6 weken geleden bevallen. Heb bij de zeeman een katoenen mannenshirt gekocht in maat XXL (heb normaal zelf L) en die zat lekker ruim en niet te warm. Ik heb gewoon boxershorts aangehad van de action (ziki is dat    ‘Merk’ van hun) die wel in me eigen maat want ze rekken aardig mee, en t kraamverband bleef er goed inzitten. 

Haha. Leuke vraag. Ik zou gewoon lekkere grote onderbroeken halen bij de zeeman. Eentje waar je je kraamverband goed in kan leggen. Je verliest een hoop bloed en het weegt ook best wat dan. Dus stevige en grote broekjes zou ik wel aanraden. Het is maar voor de eerste periode. Als je niet meer bloed dan kun je je normale ondergoed weer aan. Ik geloof dat ik een week of 3 bloed had. De laatste week is het eigenlijk niet enorm veel meer. 
Succes met uitzoeken :D 

De naadloze herenboxers van de Zeeman maat XXL ? daarnaast een ouder wijd shirt aan tijdens de bevalling, had wel een bigshirt + zwarte slipdress mee, maar idd geen seconde over omkleden nagedacht ?

Ik ben dan wel twee jaar geleden bevallen , maar die onderbroekjes die ze in het ziekenhuis hebben zitten Zo lekker als je bevallen bent ... blijft je kraamverband goed zitten en je kan ze gewoon wassen .... je krijgt er 1 maar alles wat in de kast gewoon meenemen hahah , ben nu zwanger van de tweede en ook ik neem ze dan gewoon weer mee ?

Terug
Bovenaan