welke ondergoed na de bevalling

Ik had voor de bevalling 2 grote shirts gekocht met wat broekjes. Uiteindelijk liep alles heel anders en ben ik er totaal niet mee bezig geweest met wat ik aan had haha. Heb zowat de hele dag in m'n nakie onder het laken gelegen en ik vond het heerlijk. Ik heb een keizersnede gehad en daarna heb ik de broekjes van het ziekenhuis mee naar huis genomen. Die zitten heel fijn en waren ook fijn voor de wond. Heb ze nog wel eens aan haha. Succes!

Rosybo, je bedoelt die netbroekjes. Die heb ik ook liggen omdat ik thuis ga bevallen. Ik weet niet waar je wil bevallen blossem-flower, maar je kan die ook evt zelf kopen bij de prenetal. 

Tijdens de bevalling heb ik een shirt van mijn man aan gehad. Ik had eigenlijk wat anders klaar liggen maar daar ben je op het moment van bevallen totaal niet mee bezig.
Na de bevalling heb ik een dag of 10 in van die oma onderbroeken gelopen. Het kraamverband past er goed in en ik vond het ook lekker zitten.
Hierna gewone onderbroeken aan gehad Tot het bloedverlies stoptte. 

Tijdens de bevalling heb ik een loszittend ‘kort’ jurkje aan gehad! 
Na de bevalling heb ik heel lang die net onderbroekjes uit het ziekenhuis en uit het kraampakket gedragen, die zagen er niet uit maar zaten heeeeeerlijk! Toen ik van die grote lappe kraamverband af was na 3 dagen ben ik overgestapt op hipsters. Daar past namelijk een normaal kraamverbandje makkelijk in en ziet er ook weer wat gezelliger uit. Strings ben ik echt pas gaan dragen toen ik stringinlegkruisjes kon gaan gebruiken. 

Hoi hoi ik heb van de Terstal seamless boxershort en die zitten perfect en kraamverband past er goed in. Daarnaast zitten ze mooi en blijven ze na het wassen mooi dus je kan ze ook daarvoor en daarna blijven gebruiken. Bij de bevalling had ik gewoon een soort huispak aan maar uiteindelijk geëindigd in een ziekenhuishemd! Succes allemaal

Ik had een hele fijne yoga bh aan en n los t shirt van Mn vriend. Verder 5 boxertjes ( van die stretch zwarte ) bij de Hema gehaald voor t kraamverband die paste daar prima in zelfs die enorme van t ziekenhuis zelf bleef  goed zitten en draag ze nu nog steeds in de nacht. 

Terug
Bovenaan