welke opvolgmelk

Ik gebruik kruidvat comfort en ben daar tevreden over.

Ik gebruik ook de voeding van kruidvat (standaard) op aanbevelen van de verloskundige. En het bevalt mij prima. Het is inderdaad goedkoper maar er zit ook iets minder in.

Sandra mv Nick en Tess

Marin krijgt Similac. Hebben we bij de andere twee ook gebruikt en het bevalt prima!
Scheelt geloof ik ruim 3 euro per 900 gram.

Liefs Annemarie

Haha Danielle, Je staat niet alleen in je 'wit'-gevoel hoor!
Het enig wat mij stoort aan de pampers zijn de tekeningetjes op de luier! Haha, Niet op de plakstrip, die vind ik wel schattig, maar ze hoeven toch niet op de hele luier! Iedereen die dit niet herkend denkt waarschijnlijk: 'Jullie sporen niet'
. . sorry.
Ik ga er geen andere luiers voor kopen, maar ik herken het wel!
Liefs Phira

Hi Phira,

Na 5 maanden borstvoeding te hebben gegeven ben ik in eerste instantie overgestapt op nutrilon voeding....maar op een of andere manier reageerde Wiek daar niet goed op, kreeg veel last van krampjes was onrustig etc...uiteindeijk zijn wij overgestapt op de NaN 1 voeding van Nestle. Nu zitten wij ook op de NaN 2 opvolgmelk, en beiden bevallen ons prima. Het is geen goedkope voeding, ik dacht rond de 12,75 per pak, maar Wiek reageert er prima op!

Succes....

Oja, en ik ben ook een echte pamper mama...ik vind die plaatjes onwijs schattig.
Hoewel...ik hoorde van een kennis dat die dochter alleen nog maar de pampers met de olifant wil en de poesjes zijn stom

Andrea

Hoi,
Ik gebruik nutrilon omdat ze dat in het ziekenhuis ook al kreeg als een beetje bijvoeding en eigelijk ben ik daarmee door gegaan omdat ze het daar goed op doet.
Nu inmiddels op de opvolgmelk. En die schuimt iets meer als de standaard 1 maar gewoon rustig met de fles om te mengen en het valt alweer mee.
Ik gebruik de luiers van het kruidvat. Ik heb verschillende gebruikt o.a ook de pampers en ik vind die dus niks.
Zo zie je maar iedereen is anders!!!....gelukkig
Groetjes Kim.

Terug
Bovenaan