Welke pap laatste fles??

Hallo!
Ik ben benieuwd welke pap jullie gebruiken voor de laatste fles. Mijn zoontje van bijna 8 mnd slaapt nog steeds niet door dus ik wil alles wel proberen!!
Die pakken waar alleen water bij moet lijkt te weinig te zijn en om nou 10 scheppen te gebruiken.. ik hoor het heeeel graag!!
 
Hoi,

Deze vraag wilde ik ook al stellen...
Ik gaf steeds Rijstebloem (va 4mnd) maar nu zag ik ook pap vanaf 6 en 8 mnd.
Ik heb avondpapje biscuit geprobeerd. Daarbij hoef je alleen water toe te voegen. Mijn zoontje werd om 4u al wakker... ipv 7u!
Daarna heb ik fijne granenpap (groeiontbijt) gekocht, ook hierbij sliep hij niet mee door. Misschien omdat het ontbijtpap is???
Wie kan mij helpen welke pap ik moet gebuiken want ik gebruik nu nog steeds maar rijstebloem terwijl mijn zoontje al 7 en halve maand is...
 
Ja ik heb ook avondpap biscuit geprobeerd maar dat was echt te weinig en hij werd weer snel wakker! Die groeiontbijt lust ie niet.. Nu doe ik als ontbijt rijstebloem vanille want die vind ie lekker maar wat als laatste voeding? Wil m ook idd wel wat voedongstoffen geven natuurlijk
 
mijn zoontje is 4 mnden en ik doe rijstebloem van nestle erin. die is voor 4-36 mnden. en hij slaapt er heerlijk de hele nacht mee door. ik doe wel dezelfde hoeveelheid melk als normaal, en daar dan 2 lepels rijstebloem bij. ik gebruik flesvoeding tegen spugen, die is zowiezo al dikker, maar toen ik nog gewone standaard melk gebruikte deed ik er 4 lepels en een beetje erin. werd ie lekker dik van, maar toch nog te drinken. misschien is dat iets om te proberen?
 
Toen mijn dochter rond de 6 maanden was en haar fles van 23:00 verviel kreeg zij Nutrilon Goedenacht 2. Daar krijgen ze een verzadigd gevoel van en het ging goed bij haar. Ze is over 1 maand 1 jaar en dan zal ik melk met een beetje rijstebloem geven.

Anjuli
 
Sorry maar die mooie termen van ochtendpapje en goedenacht vind ik echt onzin. Als kinderen eraan toe zijn slapen ze de nacht door. In het begin doen ze het toch ook op de gewone melk?

Het kan maar zo zijn dat ze last hebben van bijv een sprongetje, dan slapen ze ook slechter.

Mijn oudste lustte geen rijstebloem en die kreeg dus gewoon melk en sliep dus wel door.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je moet geven waar jij en je kleintje zich goed bij voelen. Als dat het ontbijtpapje is dan zou ik die geven, nergens staat dat het uitsluitend voor de ochtend is.

Ik geef ook nutrilon goede nacht en dat gaat prima. Ik deed dat omdat mijn zoontje ( 1 1/2 jaar oud) een tijd mager was en ik vond dat hij het makkelijk kon hebben. Hij eet goed, maar kwam amper aan. Nu wil ik het gaan afbouwen en overgaan op gewone melk.

Ik geef wel elke ochtend pap en ik ben met de maanden meegegaan.
 
Bedankt voor jullie reacties! Vannacht Nutrilon goede nacht geprobeerd en hij heeft nog nooit zo slecht geslapen! Hij is al 8 maanden elke nacht wakker en als we dan 50cc geven slaapt ie weer, afgelopen nacht dus niet.. hij bleef wakker, iets te maken met die voeding? Sprongetje? Weet t niet. vannacht proberen we t nog een keer maar anders weer iets anders verzinnen..
 
Terug
Bovenaan