Welke pap laatste fles??

@ egnie: Ja als ie komt krijgt ie wat, daarom ben ik op zoek naar goede 'doorslaappap'!! Water hoeft ie helaas niet en anders is het de hele nacht gillen. En na 8 maanden gebroken nachten kunnen we het niet meer opbrengen om m te laten huilen..dat is echt te zwaar, vandaar dan maar een bodempje melk. (en elke nacht hopen dat ie doorslaapt)

@Rian: Die bambix fijne granen gaan we morgen ook maar weer eens halen. misschien lust ie t nu wel

@Linn: rijstebloem vind ie ook nog steeds het lekkerst. (vanillesmaak)Nu krijgt ie dat als ontbijt.
 
Misschien de melk steeds wat meer verdunnen met water.... Ik snap jullie wel hoor want je wilt ook wel een keer lekker slapen. Zeker met 8 maanden zou dat mogelijk moeten zijn.

Komt hij op een vaste tijd? Als je hem na het voedden direct terug kunt leggen zou ik daar ook niet te moeilijk over doen. Jullie geven al niet veel, als je dat om kunt zetten naar water zou het misschien al iets schelen. Dus gewoon 30 cc melk en dat aanvullen met water en zo het langzaam opvoeren.

Enne wat er op de verpakking staat zou ik niet teveel op uit doen. Ontbijt en Goedenacht zijn gewoon verkoop termen.

Misschien dat je ook een kunt bellen met de Nutricia voedingslijn, of een andere voedingsdeskundige te raadplegen.
 
Inderdaad steeds beetje meer water en minder melk.. Kijken of ie er intrapt.. Meestal komt ie tussen half 4 en 5 uur. cb zegt ook dat t op deze manier niet erg is, t is maar weinig natuurlijk. Maar goed, doorslapen zou t beste zijn!
 
Ik ben er wel van overtuigd dat je een kindje kunt aanwennen dat ie gevoed wordt 's nachts. Een kindje van die leeftijd moet allang zonder kunnen. Bij ons krijgen ze alleen de speen.
Hij heeft geen honger! Anders wilde hij wel een grotere fles en was ie nadien niet tevreden. Ik denk dat ie gewoon gewend is dat ie bij het wakker worden wat te drinken krijgt.
1 manier om eraf te komen, niet meer geven! Ik zou er heen gaan voor de speen of een knuffel en daarna weer weg gaan. Gaat ie huilen??? Gewoon even doorzetten, ze gaan vanzelf weer slapen.
De eerste nachten zal ie het misschien wel even volhouden, maar er zal een moment komen dat ie het opgeeft en door gaat slapen en niet meer persé iets wil drinken.

Mijn idee is dus echt dat ie er een slechte gewoonte van heeft gemaakt. Jullie geven snel een flesje omdat je graag door wilt slapen (logisch) en hij went aan het feit dat ie te drinken krijgt als ie 's nachts wakker wordt. Zet door en geef m niet meer, even pittig (ga zelf gewoon erg vroeg naar bed!) maar dan ben je er wel lekker vanaf!

Wij geven ontbijtgranen voor het slapen gaan... ach ja... maakt toch allemaal niks uit.
Hoe laat geef je de laatste fles?? Je zou anders kunnen proberen of ie nog een paplesje wil voordat jullie naar bed gaan om 10 uur ofzo... gewoon even wakker maken en in bed geven... misschien dat ie 't dan wel redt. Komt ie dan nog nou dan wist ik het wel hoor... negeren!
 
Ik heb vandaag met nutricia gebeld, zij zeggen dat je beter met de leeftijd van je kindje mee kunt gaan wat betreft de pappen. Dit i.v.m. de vezels die erin zitten.
Ik maak nu dus de rijstebloem op en ga dan de fijne granen ontbijpap geven. Deze kan trouwens ook gewoon 's avonds gegeven worden.
 
Ok dat is goed dat ik t weet! Ik geef m nu sinds een paar dagen die fijne granen en hij spuugt er wel veel van. Maar goed, k zal t nog een paar dagen proberen, misschien moet ie wennen.
 
Ik heb de soorten gemengd. Op die manier kon ik mijn kleintje rustig voorbereiden op een andere samenstelling. Ik heb alleen geen rijstebloem gegeven. Wel geprobeerd maar meneer vond het niet lekker.
 
Terug
Bovenaan