Welke ronde zijn jullie???

Hoi hoi

Ik zit in ronde 1,heb 2 weken geleden een miskraam gehad bij een zwangerschap van 12 weken,en we gaan er nu weer helemaal voor.
Vorig jaar juni ben ik bevallen van een gezonde dochter,ze is nu 9 maanden.
Ik ben toen bijna direct zwanger geraakt.

Succes iedereen!

liefs Carol

jeetje souraya, en mag je met die medicijnen wel proberen zwanger te raken.
Ik ben nog niet naar de huisarts gegaan omdat ie me dan toch weer weg stuurt. Heeft hij bij m'n zus ook gedaan. Die is na een jaar ook naar het ziekenhuis door verwezen en bleek dat haar eisprong te zwak was. Ik weet wel dat zij naar hem toe ging na een half jaar en hij had aangegeven dat ze eerst moest proberen te temperaturen. Dat heeft ze gedaan zonder goed resultaat.
Zelf ben ik ook al een tijdje bezig om er zo voor te zorgen dat als ik naar de huisarts ga hij mij niet zal zeggen dat ik dat eerst maar moet gaan proberen en me dan weer weg stuurt.

Veel succes en hoop voor je dat je gauw zwanger bent!

x Leah

Leuk dat jullie allemaal reageren!!!

Veel succes met zwangeren!

x Leah

Hoi Sas74,
Bedankt voor je reactie. Ik heb me in de afgelopen periode eigenlijk helemaal niet druk gemaakt. Ik werd alleen zenuwachtig als ik m'n periode moest krijgen en was dit het geval dan was het even balen en ging ik met goede moed weer verder. Maar nu begint het toch een beetje te knagen. Misschien komt het ook wel omdat mensen om mij heen als paddestoelen die uit de grond schieten vertellen dat ze zwanger zijn. 't Is geen jaloezie ofzo maar ik word toch nu een beetje onrustig. Ach, ik wil zo graag maar dat heeft iedereen. Daarom vind ik dit forum zo fijn. Dan merk ik dat ik er niet alleen voor sta!

x Leah

Ik zit nu in mijn tweede ronde, maar ik heb het gevoel dat het al veel langer is eigenlijk.

Het kan mij en waarschijnlijk iedereen hier niet snel genoeg gaan.

hoi meiden
nou zal ik mezelf ook nog ffkes voorstellen
ik ben dus sandra 31 jaar en ga zo mijn tweede ronde in (zo want er zijn nog rode duiveltjes)
dit is voor mijn tweede kind dan evt.
ik heb al een zoontje van 5 jaar die ik niet voor niks heb gekregen
hier mee wil ik even duidelijk maken toch echt de moed niet op te geven
mijn zoontje is nu 5 en daar heb ik ook vijf jaar over moeten doen
voordat ik zwanger was van hem
ook wil ik er op wijzen om inderdaad na 1 jaar proberen toch naar gyn te gaan
die kunnen je dan verder helpen
nog een tip is temperaturen want dat is het eerste waar ze om vragen in het ziekenhuis
dus zorg dat je dat al hebt van een maand of 6
kom op meiden laat je niet stuk krijgen ook jullie tijd komt
tuurlijk hoop ik nu ook dat t sneller raak zal zijn als bij xander maar helaas heb ik dat
niet voor het zeggen wat mijn gyn toen wel gezegt had is dat het waarschijnlijk
bij een tweede makkelijker zal moeten gaan omdat de boel van binnen lekker is opgerekt
nou kop op en vol goede moed de volgende ronde in
succes meiden
kusssssssss san

ja van dat temperaturen is mij ook vertelt. Daarom ben ik daar nu al voor de 3de maand mee bezig. xandra ik hoop voor je dat het deze keer sneller zal gaan.

In het begin temperatuurde ik op onregelmatig tijden, maar dat schijnt niet goed te zijn.
Nu heb ik m'n telefoon instelt op 7 uur en geeft ie elke dag aan dat ik moet temperaturen. Hahaha ik doe dat maar niet met m'n wekker want dan vergeet ik geheid dat ik hem weer goed moet zetten op de tijd dat ik moet werken hahaha.

x Leah

hoi leah
ik zit in ronde 2, helaas duurt deze ronde al 42 dagen terwijl ik normaal 30-32 dagen cyclus heb. balen!!!! maar ja we wachten maar op die rooie rakkers
groetjes mayoQ

Terug
Bovenaan