Welke schoenen

<p>Hallo moeders/vaders,</p><p>Mijn zoontje leeft op grote voeten?.</p><p>Hij heeft schoenmaat 22, maar nou loopt meneer nog niet alleen. Wel aan de hand en van tafel naar de bank. Dus voor hem zijn schoenen met een flexzool nog het beste. Die zijn er bijna niet in zijn maat (of je betaald de hoofdprijs) </p><p>Heeft iemand van jullie tips en de juiste schoen?</p><p>Groetjes mama van Leon</p>
 
Hoi,
Onze dochter heeft schoenen van Shoesme met flexibele zool. Kosten inderdaad €50,- maar het is wel erg belangrijk.
Wat je ook kunt doen zijn een soort leren slofjes omdat hij toch nog niet echt loopt.

Bij van Haren heb ik ook flexibele schoentjes gezien voor €35,-
Misschien ook een idee :)
 
50 euro vind ik een beetje te veel. Maar als het niet anders is. Maar ik zal even kijken bij Shoesme.  Bedankt voor de tip
Kom net bij van Haren weg, gaat maar tot maat 21
 
50 euro vind ik een beetje te veel. Maar als het niet anders is. Maar ik zal even kijken bij Shoesme.  Bedankt voor de tip
Kom net bij van Haren weg, gaat maar tot maat 21
 
Slof/schoen is al goed genoeg. Die hebben ook een zool maar niet meteen in harde schoenidee.  Ik heb alvast vooruitgekocht, bristol en H&M. Leuk prijsje en ook leuk te combineren. 
?
 
Tweedehands zou ik niet doen bij schoenen. Die staan al naar het voetje van het andere kindje. Ik heb ook shoesme schoentjes. Ik koop goedkope kleertjes ter compensatie. Maar het is duur inderdaad, zeker als ze iedere 3 maanden een grotere maat nodig hebben.
 
Terug
Bovenaan