Welke schoenen

Als je online googelt op een bepaalde merk en dan outlet/sale dan heb je best wel een aantal website waar ze kinderschoenen voor redelijke prijzen verkopen. Dan kom je tussen de 20 en 30 uit ongeveer voor goeie schoentjes met een Flexzool. Ik doe het voor onze kinderen ook altijd. Via Limango in de gaten houden kan trouwens ook geen kwaad. ;) 
 
Zolang je kleine man nog niet buiten loopt, zou ik hem binnen gewoon nog op blote voeten laten lopen (of antislip sokken). Dit is voor de ontwikkeling van de voetjes het beste. Voor die paar stappen die hij dan buiten zet, kun je best wat hardere zooltjes gebruiken. Als hij maar voornamelijk op blote/sokkenvoetjes loopt.
 
Tweedehands kan prima zolang de schoentjes maar flexibel zijn en van een flexibele zool hebben. Ik ben groot geworden met zelfs derdehands schoenen (de jongste in het gezin) en heb er niks aan overgehouden. Ik heb ze voor onze zoon van Keq, nieuw ook zo’n €50,- maar 2e hands vaak als nieuw en voor minder dan de helft. Schuurman Schoenen verkoopt ze en ze zijn regelmatig met korting te koop. 
 
Thuis loopt onze zoon altijd op blote voeten. Antislipsokken kan je ook zelf makkelijk maken door bij een een knutselwinkel vloeibare (noppen) latex te kopen en die op de onderkant van sokken te kliederen... 
 
En op marktplaats staan ook veel schoentjes die bijna niet gedragen zijn omdat de kindjes ineens hard groeien of ze toch niet goed paste.
Is zeker de moeite waard om in de gaten te houden.
 
Elefanten is een prima merk met flexzool! Soms bij van haren maar ook bij zalando, zeker in de sale heb je ze voor een tientje!
 
 
Terug
Bovenaan