Welke schoenmaat heeft jullie kindje?

Ha Meiden!

De naam zegt het eigenlijk al hé? Ik kon voor Thomas geen schoenen vinden! Eerst was alles te groot, maar dat veranderde in rap tempo naar te klein! En nu zeggen we gekscherend dat ie dikke platvoetjes heeft. Hij heeft hele brede voeten met een laag (baby)vet over zijn wreef! Nu heb ik gisteren zijn voetjes op laten meten en meneer heeft nu maat 21. En we hebben maar van die teva'tjes gekocht, open sandalen. Die passen goed, als meneer niet ook altijd zijn tenen kromt tenminste!
Hoe zit dat met jullie schatjes??

-X- Marieke

Yoëll had best grote voeten, maar volgens mij groeit de rest nu wat harder dan zijn voetjes.
Met zijn 8 maanden heeft hij maatje 20. Hij heeft wel dezelfde voeten als zijn papa en mama, hele smalle voeten met de lange tenen van mama.

Pauline

mijn kindjes hebben allebei hele smallen voetje, drama om leuke beetje betaalbare schoenen te vinden.
Kevan is ruim 5 en heeft maatje 28
En delano met 10 maanden maatje 18

liefs kim

Toevallig heb ik Yari zijn voeten van de week op laten meten, ik wilde "gewone" schoentjes maar wel die zo buigzaam zijn dat het goed voor zijn voeten is. ( vooral voor op de fiets en met weggaan )
Hij heeft maat 18,5 aan de ene kant, de andere is een bijna 19.
Wel zei de verkooster dat Yari hele kleine voetjes heeft voor zijn leeftijd met een enorme laag babyvet  erbovenop. Poeh, en dat wordt nog een probleem, Yenna kon uit ( nou ja IK ) 25 paar kiezen, bij 2 paar schoenen kon ze in....

Ik heb dus nu hele leuke van petit shoes.
Ik vind ze echt heel gaaf.

Hier een fotootje.

Groetjes Marina

hoi
ik heb heel toevallig gisteren schoentjes voor annique gekocht
hele gave roze, bij de bristol. waren in de aanbieding hihi soort all stars
ze loopt toch nog niet, dus is meer voor de sier nog
maar dat was maat 18 en nog wel veel te groot
dan heeft annique met haar bijna 9   maanden wel kleine voetjes
groetjes sandra

Terug
Bovenaan