Welke schoenmaat heeft jullie kindje?

Dean heeft nog geen schoenen hoor. Alleen leren slofjes (ideaal als sokophouders, hahaha). Heb zelf in een ver verleden in de schoenenbranche gewerkt en je kunt inderdaad beter wachten met schoenen totdat ze wat beter kunnen lopen.

Groetjes,
Nelly.

Ilse heeft maat 19 (gokje hoor, want ik weet het eigenlijk niet zeker). Ik  doe haar eigenlijk nooit schoenen aan.
Ik heb wel als kraamkado hele gave rode gaastra (slappe) schoenen gekregen, maat 18/19  en deze doe ik alleen aan als we gaan fietsen (als bescherming voor de binders bij de voetenhouders). Daarna gaan ze weer uit. Ze past ze wel.

Als mevrouw aan de hand loopt dan doe ik dat het liefst op blote voeten. Ik lees nu ook dat dat ook veel beter is.

Dus we blijven op blote voeten lopen en doen we alleen de schoenen aan bij het fietsen. In de wagen de sokken en that's it.

Liefs
  Jeske

Yoëll nu 9 mnd en 3 week heeft maat 22, omdat hij nu zelfstandig loopt hebben wij zijn voeten op laten meten door een podoloog en schoentjes aan laten meten omdat wij beiden slechte voeten hebben....hij heeft nu dus stoere ecco`s hahahaha en voor bij huis heeft ie leuke nike`s van papa gekregen....zilverkleurige met een oranje streep...zow stoer

liefs denise

Terug
Bovenaan