Welke schoentjes

Hallo,

We hebben nu schoentjes van shoesme de babyproof. Ons meisje zit in de grootste maat 22. Deze zijn bijna te klein. Nu mijn vraag wat komt hierna ze wil niet lopen op haar schoentjes. Binnen op sokjes loopt ze hele dagen en kruipen doet ze eigenlijk bijna niet meer. Moet je oefenen met op schoentjes lopen? Ik heb gelezen dat je pas echte schoenen kan kopen als ze ong 3 maanden los loopt. Hebben jullie tips?
 
Onze kleintjes liepen altijd een tijd op sokjes buiten... of slofjes. Schoentjes moesten ze echt aan wennen en oefenen idd
 
Miin zoontje wilde ook echt niet op schoenen lopen. Heb t op een gegeven moment toch maar even volgehouden en toen koos hij eieren voor zn geld haha. Tis hier nu nog altijd een drama met nieuwe schoenen.. (2.5).
 
Doe je ze dan ook binnen aan de schoentjes? Echt heel veel buiten spelen doen we nog niet word wel meer als mooi weer word maar ze kruipt dan hele tuin door ipv lopen
 
Mijn jongste dochtertje loopt nog niet zelf, wel aan de hand. Maar ik heb leren slofjes van aapies. Zijn makkelijk aan te trekken en heel flexibel.
 
Mijn dochter loopt nu op schoentjes van Froddo. Was even wennen ook in begin, maar deze bewegen nog het meeste mee met de voeten. 
 
Terug
Bovenaan